“Leuke toer met schitterende uitzichten”
Beoordeling van Gorges de l'Ardèche

Gorges de l'Ardèche
Geclassificeerd als nr. 1 van 25 dingen om te doen in Vallon-Pont-d'Arc
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Gorges is erg mooi met enkele mooie uitzichtpunten met de Pont d'Arc als hoogtepunt.
Hier is een stop, indien mogelijk, gewenst. De drukte op de weg vind je. In veelvoud nog eens terug op en langs de rivier.
Auberge Pont d'Arc is een goed rustpunt om wat te eten/drinken.
Let op de openingstijden!!!!

23 mei 2018 beoordeeld

Buiten het drukke toeristische seizoen is het een aanrader om de route langsheen de Ardèche te volgen, prachtige vergezichten!

10 maart 2018 beoordeeld

Het is prachtig om te zien wij hebben het bekeken omdat we een autoroute hebben gereden en zijn gestopt om het vanaf een punt te bekijken en later er onder door zijn gegaan per kano, met een groep een kanotocht gedaan op de Ardèche, een bijzondere belevenis was dit voor ons en het was wel koud want dit was in mei 2006. Dat kan ik niet aangeven bij wanneer je reis was

25 februari 2018 beoordeeld

we waren op doorreis en hebben op aanraden van vrienden,speciaal rondgereden om dit te kunnen zien en was de moeite,mooie locatie!

Bekijk meer beoordelingen
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige vergezichten en kronkelende wegen door de bergen en soms zelfs de door tunnels met veel mooie point de vues langs de route.

Reizigers die Gorges de l'Ardèche bekeken, bekeken ook

Vallon-Pont-d'Arc, Ardeche

Labastide-sur-Besorgues, Ardeche

In Gorges de l'Ardèche geweest? Deel je ervaringen!