“Villa 51, luxe vakantievilla met zwembad en veel ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
22 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Villa 51, luxe vakantievilla met zwembad en veel privacy”
Beoordeeld op 4 december 2018 voor een verblijf in september 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Luxe villa met 4 slaapkamers en 2 badkamers. Prive zwembad in de grote tuin. We hadden een hond mee die niet weg kon lopen door omheining. Dat was heel fijn. De rivier was leuk om op de kanoën en er zijn leuke dorpjes met restaurantjes in de omgeving. Ook de supermarkten zijn lekker dichtbij.

Datum van verblijf: september 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
10 dec 2018
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Heerlijk om te weten dat u van uw vakantie genoten heeft. Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen!
Met vriendelijke groeten, Gaby
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren