“Perfect vakantiehuis en met alle gemakken voorzien”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Wanderer4 ...
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Perfect vakantiehuis en met alle gemakken voorzien”
Beoordeeld op 22 april 2019 voor een verblijf in oktober 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We hebben met onze kinderen een supervakantie gehad. En erg genoten van het zwembad. Heerlijk om s 'ochtends al een duik te nemen.
De omgeving is bijzonder mooi en we konden veel mooie en leuke uitstapjes maken in de omgeving. Dichtbij is er gelegenheid om mountainbikes te huren. Echt een aanrader om te doen. De Lidl is vlak in de buurt dus dat is ook gemakkelijk.

Datum van verblijf: oktober 2017
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
24 apr 2019
Hartelijk dank voor uw review. Heel erg fijn om te weten dat u genoten heeft! Hopelijk mogen wij u snel weer eens ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Gaby
Lune31
Amsterdam, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Prima gelegen villa in prachtige omgeving!”
Beoordeeld op 17 april 2019 voor een verblijf in augustus 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij en onze kinderen hebben erg genoten van onze vakantie in de villa. Hij is ruim opgezet, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is heerlijk toeven in de tuin, met mooi onderhouden gazon en eigen zwembad. De villa is prima gelegen, aan de rand van het villapark dichtbij het grote zwembad. Vanuit het park loop je zo naar beneden naar de rivier Ardèche. De omgeving is prachtig, zowel de natuur als de pittoreske dorpjes. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
19 apr 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heel erg fijn dat u zo genoten heeft van Villa Agape en van uw vakantie. We zien u graag weer eens terug!
Met vriendelijke groeten,
Gaby
Leoni K
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Zorgeloos genoten!!”
Beoordeeld op 20 december 2018 voor een verblijf in september 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijke twee weken gehad waarin het even aan niets ontbrak.
Villa nmr 19 is sfeervol (mooie kunst, smaakvolle kleuren op de muren) comfortabele bedden en van al luxe voorzien.
Ligging is ad rand vh park wat niet zo’n ‘parkgevoel’ geeft met voldoende privacy door de prachtig hoge oleanders.
Mooi groen gazon en hoofzwembax op nog geen 5 min loopafstand is ideaal voor de kinderen.
Vallon heeft een heerlijke Thai, ijssalon en restaurant Chelsea een absolute aanrader!
Wij konden zeker terug om de omgeving verder te ontdekken!

Datum van verblijf: september 2018
24 dec 2018
Beste Leoni, fijn dat de vakantie zo goed is bevallen. Er valt zeker nog veel meer te ontdekken, dus we zien u graag terug!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.