“Net zo lekker als bij Mn siciliaanse familie”
Beoordeling van Noka Gastro Bistrot

Noka Gastro Bistrot
Geclassificeerd als nr. 23 van 109 Restaurants in Scicli
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom altijd in Sicilië om mijn familie te bezoeken en kom er daarom nooit aan toe om ergens te eten. Toch me een keer laten gaan en lekker hier wezen eten. Hoe gastvrij de gastheer was en hoe heerlijk het eten! Valt niet aan te tippen! Top avond

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

31 juli 2018 beoordeeld

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Noka Gastro Bistrot bekeken, bekeken ook

Scicli, Province of Ragusa

In Noka Gastro Bistrot geweest? Deel je ervaringen!