“Relaxed en smaakvol”
Beoordeling van AARD

AARD
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Gennep
Keukens: Frans
Beschrijving: Hot spot in het centrum van Gennep, sinds mei 2020 in het bedrijf omgetoverd naar AARD Gennep, waarin we een ruim aanbod aan toegankelijke gerechten hebben. Centraal staat de aardappel met onze verse friet en daarnaast onze specials zoals: hamburgers met diverse toppings en Genneps stoofvlees. Gelegen op het Jan Lindersplein in Gennep dat ook bekend is om zijn bedriegertjes en het zonnige terras. Maakt u een mooie fiets tocht door de Maasduinen dan zijn wij het ideale pint om te genieten van een hapje en een drankje.
3 maart 2020 beoordeeld

Op doordeweekse woensdag hier gegeten. En dat was prima verzorgd. Er is bovendien een actie door de week 4=2. Vier gangen voor de prijs van twee,kaart is beperkt en aantal gerechten hebben meerprijs. Prijs/kwaliteit is prima voor elkaar. We hadden vooraf garnalen en carpaccio, vervolgens soep en daarna steak en varkenshaas als hoofdgerecht. Allemaal niet heel spannend maar wel met liefde bereid en met verrassende bijlages. In de omgeving wordt vaak gezegd dat porties te klein zijn; wij hebben dat niet zo ervaren. Porties zijn precies aan de maat, niet teveel maar ook niet te weinig.
Bediening is attent, vlot en gastvrij; te beginnen met een persoonlijk welkom bij de toegangsdeur. Kortom: ook deze locatie is een aanwinst voor Gennep e.o.

Datum van bezoek: februari 2020

25 december 2019 beoordeeld

Lunch bij het Geveltje.
Lekkere pompoensoep en gemiddelde tosti.
Behalve wijzelf was er nog een tafel bezet en toch moesten heel lang wachten op ons gerecht. De soep was daardoor misschien ook wel erg heet geworden maar de tost was maar lauwwarm en niet erg krokant. De smaak was overigen wel goed.

Datum van bezoek: december 2019
27 november 2019 beoordeeld

Een avondje uit zonder kinderen betekende bij t geveltje een heerlijk ontspannen avond. De garnalen van het voorgerecht waren goed op smaak en de rundersukade was écht alsof je weer bij oma was. Heerlijk zacht vlees met heerlijke jus. Het kaasplankje was een lekkere afsluiter, zeker omdat je bij elke gang een bijpassende wijn geadviseerd kunt krijgen. Kortom, papa en mama zijn tevreden naar huis gegaan.

Datum van bezoek: november 2019
25 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd en netjes op tijd aangekomen om 18.30. Drankjes besteld en het eten. We hebben 45 minuten op de soep moeten wachten....! De wilde bospaddestoelen soep zelf was erg smakeloos. Vervolgens heel lang moeten wachten op hoofdgerecht. Mensen die veel later waren aangekomen hadden inmiddels hun eten al op. Toen we vriendelijk vroegen of het nog lang ging duren omdat we al zo lang zaten te wachten, kregen we als antwoord dat zij het wachten wel mee vonden vallen!
Uiteindelijk om 20.15 ons hoofdgerecht. Eten viel erg tegen. Saus bij kabeljauw was overheersend en de kool was veel te zwaar als groente bij de vis. Steak was niet om doorheen te kauwen. Kortom, heel teleurstellend en zeker geen aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
7 november 2019 beoordeeld

Een plezierige ontvangst in het gezellig ingerichte Brasserie.
Na het uitserveren van de bestelde drankjes werd de aangereikte kaart bestudeerd.
Na de keuze kenbaar gemaakt te hebben werden de bestelde gerechten, zichtbaar voor de gasten, met liefde bereid.
Voor de bereiding werden geselecteerde streek gerechten gebruikt.
De geserveerde gerechten waren heerlijk en ruim voldoende.
Een adres om niet te vergeten perfect.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die AARD bekeken, bekeken ook

In AARD geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.