“Even ontspannen genieten”
Beoordeling van AARD

AARD
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Gennep
Keukens: Frans
Beschrijving: Hot spot in het centrum van Gennep, sinds mei 2020 in het bedrijf omgetoverd naar AARD Gennep, waarin we een ruim aanbod aan toegankelijke gerechten hebben. Centraal staat de aardappel met onze verse friet en daarnaast onze specials zoals: hamburgers met diverse toppings en Genneps stoofvlees. Gelegen op het Jan Lindersplein in Gennep dat ook bekend is om zijn bedriegertjes en het zonnige terras. Maakt u een mooie fiets tocht door de Maasduinen dan zijn wij het ideale pint om te genieten van een hapje en een drankje.
27 november 2019 beoordeeld

Een avondje uit zonder kinderen betekende bij t geveltje een heerlijk ontspannen avond. De garnalen van het voorgerecht waren goed op smaak en de rundersukade was écht alsof je weer bij oma was. Heerlijk zacht vlees met heerlijke jus. Het kaasplankje was een lekkere afsluiter, zeker omdat je bij elke gang een bijpassende wijn geadviseerd kunt krijgen. Kortom, papa en mama zijn tevreden naar huis gegaan.

Datum van bezoek: november 2019

25 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd en netjes op tijd aangekomen om 18.30. Drankjes besteld en het eten. We hebben 45 minuten op de soep moeten wachten....! De wilde bospaddestoelen soep zelf was erg smakeloos. Vervolgens heel lang moeten wachten op hoofdgerecht. Mensen die veel later waren aangekomen hadden inmiddels hun eten al op. Toen we vriendelijk vroegen of het nog lang ging duren omdat we al zo lang zaten te wachten, kregen we als antwoord dat zij het wachten wel mee vonden vallen!
Uiteindelijk om 20.15 ons hoofdgerecht. Eten viel erg tegen. Saus bij kabeljauw was overheersend en de kool was veel te zwaar als groente bij de vis. Steak was niet om doorheen te kauwen. Kortom, heel teleurstellend en zeker geen aanrader.

7 november 2019 beoordeeld

Een plezierige ontvangst in het gezellig ingerichte Brasserie.
Na het uitserveren van de bestelde drankjes werd de aangereikte kaart bestudeerd.
Na de keuze kenbaar gemaakt te hebben werden de bestelde gerechten, zichtbaar voor de gasten, met liefde bereid.
Voor de bereiding werden geselecteerde streek gerechten gebruikt.
De geserveerde gerechten waren heerlijk en ruim voldoende.
Een adres om niet te vergeten perfect.

4 november 2019 beoordeeld

Geweldig restaurant met vriendelijke bediening in ontspannen sfeer. Goede kaart en prijs/kwaliteit is super. Echte aanrader!!

20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst is al zeer verrassend. Bij de deur wordt je opgewacht alsof je stamgast bent. Welnu, voor ons was het de eerste keer dat we het restaurant bezochten. De inrichting is gezellig. De kwaliteit van het diner is uitstekend.
Tevens een prima balans tussen prijs en kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die AARD bekeken, bekeken ook

In AARD geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.