“Culinair genieten in een gezellige ambiance”
Beoordeling van AARD

AARD
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Gennep
Keukens: Frans
Beschrijving: Hot spot in het centrum van Gennep, sinds mei 2020 in het bedrijf omgetoverd naar AARD Gennep, waarin we een ruim aanbod aan toegankelijke gerechten hebben. Centraal staat de aardappel met onze verse friet en daarnaast onze specials zoals: hamburgers met diverse toppings en Genneps stoofvlees. Gelegen op het Jan Lindersplein in Gennep dat ook bekend is om zijn bedriegertjes en het zonnige terras. Maakt u een mooie fiets tocht door de Maasduinen dan zijn wij het ideale pint om te genieten van een hapje en een drankje.
7 november 2019 beoordeeld

Een plezierige ontvangst in het gezellig ingerichte Brasserie.
Na het uitserveren van de bestelde drankjes werd de aangereikte kaart bestudeerd.
Na de keuze kenbaar gemaakt te hebben werden de bestelde gerechten, zichtbaar voor de gasten, met liefde bereid.
Voor de bereiding werden geselecteerde streek gerechten gebruikt.
De geserveerde gerechten waren heerlijk en ruim voldoende.
Een adres om niet te vergeten perfect.

Datum van bezoek: oktober 2019

4 november 2019 beoordeeld

Geweldig restaurant met vriendelijke bediening in ontspannen sfeer. Goede kaart en prijs/kwaliteit is super. Echte aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2019
20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst is al zeer verrassend. Bij de deur wordt je opgewacht alsof je stamgast bent. Welnu, voor ons was het de eerste keer dat we het restaurant bezochten. De inrichting is gezellig. De kwaliteit van het diner is uitstekend.
Tevens een prima balans tussen prijs en kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Gastvrije bediening. Onze gerechten ( voorgerecht zalm & scampi’s hoofdgerecht procureur, en de steak, nagerecht koffie en merengue) waren heerlijk. Gezellige plek om eten. Maar ook aantrekkelijk voor alleen een borrel.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In elke voor ons nieuwe stad kijken we altijd even hier op tripadvisor om te zien waar we goed kunnen eten.
Deze keer bracht etappe 18 van het Pieterpad ons hier.
De stad Gennep bracht ons naar ‘t Geveltje. Voor de deur voelden we een gemoedelijke sfeer en besloten er te eten.
We hebben heerlijk gegeten. De koks, de bediening en de eigenaar waren zeer gastvrij en vriendelijk.
Het eten was heerlijk en de wijn lekker.
We gaan hier terugkomen, al is het maar volgend jaar met de vierdaagse.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die AARD bekeken, bekeken ook

In AARD geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.