Beoordeeld op 3 januari 2017

Wij waren een aantal keer bij Chaweng Garden Resort omdat vrienden van ons daar verbleven. Zeer gastvrij, mochten onze koffers daar kwijt. Mogelijk de beste locatie in Chaweng als je strand + uitgaan wil combineren

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 november 2016

Wij hebben een leuke tijd gehad in Chaweng Beach Garden! We hebben lang gezocht naar een hotel waar prijs kwaliteit goed zit, en dat alles had wat ons hartje begeerd.
Om te beginnen:
Er is een beachbar waar je ook heel lekker kan eten. Heel veel keuze trouwens, van Thais tot internationale keuken. Zeker de Sticky Rice With Mango eten hier!
Lekkere drankjes, wel met Europese prijzen. 2,5€ voor bier, 5€ voor cocktails.
Het ontbijt is ook heel lekker en uitgebreid. Voor elk wat wils.

Het hotel is super goed onderhouden. De kamer, zwembad, tuin, strand, alles tip top!
Het servies is heel proper en wordt mooi afgeschermd van vliegen.

Klant is absoluut koning! Mijn luchtmatras werd voor mij opgeblazen, zand wordt van de bedjes geveegd, eten mag vanop je luie strandstoel. Wanneer je nog laat op het strand bent, jagen ze je niet weg.

Wij hadden trouwens de goedkoopste standaard kamer. Was klein maar prima voor ons.

En tot slot toch ook belangrijk voor ons:
Wanneer je buiten het hotel komt, zit je in het bruisende Chaweng met het Hard Rock Café aan de overkant van de straat. Winkels, restaurants, massagesalons lijken eindeloos door te gaan.

Toch nog 2 minpuntjes: Harde strandbedden (ik gebruikte mijn luchtmatras als oplossing voor dit ongemak), en muggen op de kamer (die ook gemakkelijk op te lossen zijn door muggenspray of dergelijk)

Maar eerlijk is eerlijk, als wij nog naar Koh Samui komen, is het zeker in dit hotel!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Natuurlijk kun je luxer en exclusiever verblijven op Koh Samui als dat je doel is maar wij vonden dit hotel gewoon heel goed. De locatie aan de drukste straat van Koh Samui zou je doen vermoeden dat je niet kunt relaxen en tot rust kan komen maar niets is minder waar. Een mooi zwembad, een prachtige strand en verder zijn alle overige opties aanwezig voor een heerlijk relaxte vakantie.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 5 april 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel , standaard kamers moeten wat opgeknapt worden. Wel veel kinderen waarschijnlijk van wegen de prijs . Locatie heel centraal op chaweng.als je op romantisch reis bent, zoek iets anders. Vliegveld is vlakbij en vliegtuigen vliegen boven het strand

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 augustus 2015

Prima resort met vriendelijk personeel, schone en ruime kamers, heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Op resort zijn paden van zand waardoor je idee hebt dat het strand doorloopt. Aan het eind van de middag gaan de ligbedden van strand en wordt restaurantje opgebouwd, met je voeten in het zand verse vis (tijgergarnalen, haai, barracuda etc) eten. Probeer op terrasje boven een keer te borrelen/eten, heel relaxed, met hangmatten en luie stoelen. Dit is leuker dan de super de luxe resorts (onpersoonlijk). Een nadeel: overvliegende vliegtuigen!

Kamertip: Neem niet de kamers aan winkelstraat-kant!
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie