Beoordeeld op 25 januari 2017

De kamers zijn o.a. in aparte gebouwen ondergebracht. De kamers zijn ruim en worden goed schoon gehouden en hebben een balkon met zitje. In de week dat wij er waren is het beddengoed niet vervangen.
Wij hadden veel regen en in het straatje naar het strand stond het water enkelhoog voor de toegang naar de kamers en voor de entree van het restaurant.
Het ontbijt was uitgebreid en van alle gerechten voorzien tot aan pindakaas toe.
Vlakbij het hotel zijn winkels en restaurants en er is een gratis shuttlebus naar het centrum.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooie nette kamers met balkon. Privacy is wat minder maar eenvoudig op te lossen door gordijnen in de kamer dicht te doen.
Personeel gastvrij en spreken goed Engels.
De sfeer is gemoedelijk, geen overbodige regels, geen opgeblazen chique gedoe.
Rondom het resort liggen supermarktje, toeristenkantoortje, laundry service, massage salons en restaurants (beide aan het strand)
Het resort heeft een shuttle bus service naar het centrum. Met een tuk tuk ben je er in 5 minuten voor 50 baht pp

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 18 oktober 2016

De kamers zijn prima, het personeel vriendelijk. Resort ligt direct aan het strand.
Het snorkelen kan wel maar stelt niet veel voor. Er is en gratis te gebruiken Kajak.
Het eten was prima, de life muziek in het restaurant aan het strand was leuk, alleen wel elke avond dezelfde artiest, dat gaat vervelen. Vanaf het strand loop je naar allerlei restaurantjes met prima eten, op een kilometer 2 keer per weel fullmoon party.

Kamertip: Wij vonden de kamers op de begane grond erg fijn, naar de 2 etages zijn er geen liften.
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 24 augustus 2016

Hotel ligt in het rustige deel van Chaweng. Aardig personeel, proberen het je naar de zin te maken.
We vonden de kamers wat minder. Een van onze kamers rook muf, ondanks het schoonmaken van de airco, werd het niet beter. Aangezien het hotel vol zat, zijn we maar gebleven.
Het strand is geweldig, je kunt ver de zee in lopen. Let wel op voor zee-egels.
Ontbijt was prima, met zelfs kaas, yoghurt en Nutella. Diner vonden we wat minder, het restaurant werd weinig bezocht op het moment dat wij er waren.

Kamertip: Vraag naar de kamers dicht bij het strand.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel. Mooie kamers. Heel vriendelijk personeel. Prima restaurant. Heerlijk langs de branding van de zee gegeten. Leuke bar. Mooi wit strand met palmbomen. Paradijselijk dus. Na onze rondreis lekker een paar dagen genieten.

Datum van verblijf: juli 2016