6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons 1ste hotel van de reis, hier was het heerlijk bijkomen van jetlag. Grote kamer kamer die erg proper was. Wij zaten in de garden Area met onze kamer dit was erg rustig met een kleine “maar” dat de kamers wel luidruchtig zijn, zoals het verplaatsen van meubels en huilende baby’s.. verder was het eten erg goed en het strand heerlijk rustig. Ook moet gezegd worden dat het personeel erg vriendelijk is!

(Over de prijs per kamer kan ik niet oordelen omdat dit door de maatschappij is geregeld)

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Tristan K, Manager van Amari Koh Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Beste Frankey - Jones,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons hotel te recenseren op TripAdvisor, nadat je onlangs in het AMARI Koh Samui hebt verbleven.

We zijn verheugd om te horen dat u onze kamers, het strand en vooral onze teamleden, waardeerde. We zullen uw feedback met ons team zeker delen om hen verder te motiveren om door te gaan met onze warme en superieure service.

Laat het ons alsjeblieft weten als je ooit van plan bent om terug te keren naar de AMARI in Koh Samui. Het zou voor ons een genoegen zijn u weer te mogen verwelkomen.

Heel erg bedankt en vriendelijke groeten,

Tristan

Tristan K.
Executive Assistant Manager

1 december 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt aan het strand, waar je heerlijk langs kunt wandelen. Er zijn ruim voldoende ligstoelen, ook bij het aan het strand grenzende zwembad. Aan de andere kant van de weg liggen de kamers ( dag en na het helpen portiers met oversteken, al is dit eigenlijk niet echt nodig).
Onze kamers lagen in de garden wing, heerlijk rustig tussen de palmbomen, in een prachtig aangelegde tuin. Ook hier was een -heel rustig- zwembad met voldoende ligstoelen en parasols.
De kamers waren heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien.
Het ontbijtbuffet was een van de beste die ik ooit gezien heb. Er was een prima restaurant, en een super Italiaans restaurant Prego, met erg hoge kwaliteit eten.
Het personeel is bijzonder vriendelijk en attent. Ze proberen je kamernummer te onthouden, en vragen wat je gedaan hebt en wilt gaan doen. Heel persoonlijk.
We voelden ons bijzonder welkom en hebben volop genoten.
Per vergissing bleek bij thuiskomst bij ons zowel de deposit van de creditcard als het echte bedrag afgeschreven. Via de mail hebben we contact gezocht met de manager. Dit werd bijzonder snel opgepakt, en afgehandeld.

Verbleef: november 2017
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een rondreis door Thailand zijn we hier wat komen uitrusten. Dit hotel is een echte aanrader. Alles is er heel netjes, het hotel is vlak aan het strand. Alles is voorzien, handdoeken, strandzak en regenscherm als er eens een buitje overwaait. Het ontbijt is er meer dan compleet en je hebt de mogelijkheid om a la carte iets te eten middag of avond aan zeer schappelijke prijzen. Hier komen we zeker nog terug

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier vijf nachten verbleven. Wat een heerlijk hotel. Vriendelijk personeel. Nette kamers. Prettig zwembad met genoeg ligbedden.

Ook het ontbijt is de beste die we tijdens onze rondreis door Thailand hebben gehad. Producten zoals Yoghurt wordt goed koud gehouden.

Het personeel doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Ze vragen met regelmaat of alles naar tevredenheid is. Ivm ons vroege vertrek krijgen we kosteloos een ontbijtbox aangeboden.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig beach resort.
Schoon, groot resort met vriendelijk personeel.
Groot zwembad met gratis ijsjes.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffef, goede restaurants.
Zeer centrale ligging, je loopt zo het centrum in.
Aan het strand, vol genieten

Verbleef: april 2016, reisde met familie