Novotel Samui Resort Chaweng Beach Kandaburi(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Dara Samui Beach Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 134 per nacht.

Impiana Resort Chaweng Noi(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

Sheraton Samui Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 202 per nacht.

Buri Rasa Village Samui(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Baan Samui Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Zwembad
Poppies Samui(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Chaweng Regent Beach Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 161 per nacht.

Baan Sukreep - Zen Garden Cottages(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 52 per nacht.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier vijf nachten verbleven. Wat een heerlijk hotel. Vriendelijk personeel. Nette kamers. Prettig zwembad met genoeg ligbedden.

Ook het ontbijt is de beste die we tijdens onze rondreis door Thailand hebben gehad. Producten zoals Yoghurt wordt goed koud gehouden.

Het personeel doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Ze vragen met regelmaat of alles naar tevredenheid is. Ivm ons vroege vertrek krijgen we kosteloos een ontbijtbox aangeboden.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig beach resort.
Schoon, groot resort met vriendelijk personeel.
Groot zwembad met gratis ijsjes.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffef, goede restaurants.
Zeer centrale ligging, je loopt zo het centrum in.
Aan het strand, vol genieten

Verbleef: april 2016, reisde met familie
29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin deze maand zijn wij hier zes dagen geweest. Een enorme tegenvaller! Wat het mooiste hotel moest zijn van onze vakantie heb ik met tegenzin mijn dagen vol gemaakt. Al zeven jaar niet met vakantie geweest moest dit een soort honymoon zijn, nou dit was centerparks in het hoog seizoen.
Hier ga je naar toe buiten de kinder vakanties maar waar je keek enorme luchtbedden en opblaas beesten in zelfs beide zwembaden. Heel Israël zat in dit hotel!!!! De kamer voldeed als je een van der valk hotel verwacht, geen luxe kamer ofzo maar gewoon doorsnee. Het ontbijt was lekker als je tenminste een tafel kom krijgen, alle kinderen graaiden echt alles als wolven voor je neus weg. Het was 1 groot drama. Huilend kijk ik terug op een verziekte vakantie die zo mooi zou moeten zijn. Nooit meer!!!
Echt weggegooid geld!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Benjamin S, Manager van Amari Koh Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2016

Dear linettekarssen,

We regret to hear of your dissatisfying experience due to a high demand of families during the Jewish New Year holiday period. Please note that I have reached out to you personally in a private message. Thank you again for your honest feedback.

Kind regards

Benjamin Seidel
Assistant Manager, Operations

16 juni 2016 beoordeeld

Bij binnenkomst werden we geweldig goed ontvangen door het team van de receptie.
We werden zonder lang oponthoud naar onze kamer gebracht en hier troffen we een prachtige kamer aan met een geweldig uitzicht. De kamer was van alle luxe voorzien.
Het ontbijt was gewoon geweldig en vooral de service en kwaliteit die we hier kregen was een dikke 10 waard. Niets was teveel en de staf deed geweldig hun best om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken.
Daarom dan ook een dik verdiende UITSTEKEND voor Ingo en zijn geweldig team.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
5 februari 2015 beoordeeld

Wij komen al jaren in Amari hotels vandaar dat wij na 4 keer eerder op Samui te zijn geweest kozen voor het Amari Palm Reef op Chaweng. Wel prijzig in januari (hoogseizoen). Alles voldeed eigenlijk wel aan de eisen die je stelt. De superior beach wing kamer was prima en schoon. Badkamer wel erg klein maar functioneel. Wat erg tegenviel was het terras bij onze kamer met 5 meter uitzicht op een betonnen muur. Daardoor wordt het geheel erg donker en daarvoor boek je geen Amari hotel, minpuntje dus. Het ontbijt was uitmuntend met allerlei soorten eten en goede service. Iedereen is ook erg vriendelijk. Wat ook erg vreemd was dat de receptie volslagen onbekend was met het Chorus frequent guest programma van Amari. Afwachten of wij de punten bijgeboekt krijgen. Overal prima Wifi.

Kamertip: Kies een kamer met ruim uitzicht
  • Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
Shane L, Manager van Amari Koh Samui, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2015

Hello Martin H,

First of all...thank for your sharing your thoughts about our Resort and I am delighted to hear that overall you have positive feelings about us.

However I am obviously quite distressed that you left thinking that the reception team was completely unknown to our frequent flyer program, I will follow up with the concerned department manager.

I am delighted to read you enjoyed everything from our breakfast to the service and onto the room being fine and clean.

I certainly do note your comments regarding your terrace being 5 meters onto the concrete wall of our neighboring hotel, however I am not sure what more we can do.
Thanks again for your kind comments and I certainly do hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

Warm wishes
Shane Langdon