2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan alleen maar lovend zijn over chalala.
Leuke knusse bungalow aan het strand.
Vriendelijk personeel.
Goed eten ( bij de buren nog iets beter en goedkoper)
Mooi zwembad
7/11 aan de overkant van de straat om de koelkast te vullen.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek, net buiten het stadje, ong. 10 min. lopen. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Lekker zwembad. Wij hadden een familie huisje pal naast het zwembad. Elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Zeker een aanrader!

Dus al met al zeer tevreden.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
23 augustus 2016 beoordeeld

Wij (gezin met 3 kinderen 11, 13 en 17) hebben 5 dagen verbleven in Chalala. Omdat familie bungalows bezet waren, hebben we gekozen voor twee aparte (C01 en C08). De bungalows waren perfect. En ook het parkje is geweldig. Het zwembad is heel fijn.
Ook het bijbehorend restaurant is heel goed. Je kunt hier op je gemak zeer lekker eten en de prijs is een van de laagste in Chaweng. Wij waren zeer tevreden over het verblijf in Chalala. Voor ons een klein paradijsje.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed verzorgt. Personeel erg vriendelijk. Wij hadden bungalow 2 vier persoons aan het zwembad en bij het restaurant. 30M van het strand. 10 minuten lopen sta je in chaweng centrum waar je volop kunt shoppen en eten enz enz

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
4 augustus 2014 beoordeeld

Gezellig hotel in Chaweng, rustig aan het gezellige strad. Lekker zwembadje, aardige mensen. Eten redelijk, bij de buren rechts, naar het strand gekeken, iets beter. Ook bij de buren lekkere strand muziek.
Dus qua rust zit je hier goed, voor iets meer vertier ga je naar de buren. De gezellige winkelstraat zit op 200 meter afstand(de deur uit en dan links) honderden winkeltjes en restaurants. Aanrader is de avondmarkt, ik weet dat hij er op zaterdag zit, maar geloof ook op woensdag. Het is wel een aardige wandeling, wij lopenaltijd via het strand, rechtsaf vanaf hotel, en dan door tot het Sofitel, Centara hotel en dan daar weer naar de weg toe, kom je de markt vanzelf tegen. Het hotel, Chalala, heeft wel een ononderhoudsbeurt nodig, de douchkop moet je vasthouden en het putje constand verstopt. Het huisje zelf, wij zaten in A01, is een GROTE familie kamer waar je met 4 personen makkelijk in kan op de 2, 2 persoonsbeden. Waterkoker en kopjes zijn aanwezig en zoals overal een flesje water elke dag. Zwembad is zeer schoon. De restaurants op Chaweng zijn naar mijn iedee op het strand beter (en veel goedkoper) dan in de winkelstraat. Met het shoppen beginnen de Birmeese en Nepalese mensen vaak 4x zo hoog, dus iets wat zij voor 1000 bath aanbieden kan je meestal voor 250 krijgen, zo niet dan bij de buren. Ook leuke fistrip geboekt, was simpel maar goed geregeld. Pas op met watersvooters en gewone scooters huren. Je word opgelicht, en het gevoel dat je hebt als je iets wilt huren en je moet dan film en/of foto opnames maken van het apparaat geeft al geen goed gevoel. Geef NOOIT je paspoort af. Er zijn meerdere toeristen die opgelicht waren.
Wij gaan volgend jaar weer een paar dagen, u ook?
Wij zijn al aan het plannen

Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden