Novotel Samui Resort Chaweng Beach Kandaburi(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Dara Samui Beach Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Sheraton Samui Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 210 per nacht.

Buri Rasa Village Samui(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Amari Koh Samui(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Baan Sukreep - Zen Garden Cottages(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
  • Gratis parkeren
Chaweng Regent Beach Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

Baan Samui Resort(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Impiana Resort Chaweng Noi(Chaweng)(Heel veel waar voor je geld!)
22 oktober 2016 beoordeeld

Middelmatig hotel met een balkon zonder verlichting. De wifi was heel slecht, je werd er steeds uitgegooid. Het bed was heel slecht, hard. We hadden er rugpijn van gekregen en vroegen om een extra dekbed om over het matras te leggen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Manager_MercureSamui, Front Office Manager van Mercure Samui Chaweng Tana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Dear Djijawoe,

Thank you for taking the time to write your review of our property, your comments are noted.
Please accept my apologies on behalf of team for any inconvenience during your stay. We continually try to do our very best for all of our guests. The hotel bed is made by international brand material. Our team has done everything possible to make it most comfortable.I am sorry that it was not meet your expectation.
I will look into each issue an attempt to correct and improve our hotel and I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our property.

Best Regards,

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig hotel, met prima personeel, attent, goede service. Schone kamers, goed ontbijt. Aanrader, strand is 10 minuten lopen. Ligt midden in winkelstraat, waar je geen last van hebt. Zo ben je als je naar buiten stapt, direct deel van het Thaise straatleven.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Manager_MercureSamui, General Manager van Mercure Samui Chaweng Tana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Dear BrunovanEssen

It is always a pleasure to receive a feedback from our guests. Thank you so much for sharing your experience at Mercure Samui Chaweng Tana. We are glad to hear that overall you had a great stay.

Looking forward to welcome you back for your next visit in Samui

Warm Regards,
Nalinee Krisadavivat

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi hotel! Luxe zwembad, prima ontbijt, wel wat vliegen aanwezig. Ook de ligbedden bij het zwembad liggen fijn. Aardig personeel, komen de koffie en de gemaakte eieren zelf brengen bij het ontbijt. Kamer wel klein, maar dit hoort bij de stijl van de ibis, ibis style en de mercure hotels in Thailand. Geweldig voor door reizigers! Verwacht niet te veel van de balkons, deze zijn bedekt door de palmbomen.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Dear Elise H

Thank you for your kind review and sharing your experience at our hotel on Tripadvisor. It is delightful to know that the overall of your stay were enjoyed with us

Your comment regarding to flies, we have done pest control every week but it is still exist. however,we will keep monitoring it closely.

Your complimentary remarks are most appreciated and we certainly look forward to welcome you back to Mercure Samui Chaweng Tana again for your next visit to Samui

Warm Regards,
Nalinee K.

19 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een geweldig hotel. Vriendelijk personeel dat goed Engels praat. Niet te groot en een perfecte ligging. Paar minuten lopen naar de zee. Kamers zijn schoon en de aankleding is ook heel sfeervol gedaan. Echt een aanrader! Na 2,5 week Thailand is dit het beste hotel waar ik heb geslapen!

Verbleef: december 2015
Manager_MercureSamui, Manager van Mercure Samui Chaweng Tana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2015

Uw opmerkingen over uw verblijf bij het Mercure Samui Chaweng Tana zeer gewaardeerd. Het is altijd prettig om positieve reacties ontvangen.

Uw opmerkingen zullen we brengen ons team. We zijn ervan overtuigd dat uw reactie ons personeel zal aanmoedigen om voortdurend te streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen dat u Mercure overwegen voor uw volgende bezoek.

Hoogachtend,

25 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima ruime kamer met een goed te regelen airco.
Het personeel is uiterst vriendelijk. Zeker Tik in het restaurant heeft ons het verblijf uiterst aangenaam gemaakt.
Het ontbijt is niet uitgebreid, maar voldoende.
Het enige nadeel is dat het strand niet vlakbij is en dat ze geen eigen strandgedeelte hebben.
Wij komen terug.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Manager_MercureSamui, Front Office Manager van Mercure Samui Chaweng Tana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2015

Thank you for staying with us and spend your time writing the review on TripAdvisor.
It is nice to know that your are satisfied our room and service.

We hope to have a chance to welcoming you to our property again.

Best regards,