Beoordeeld op 14 juni 2015 via mobiele applicatie

Afgelopen nacht daar verbleven omdat de terugvlucht vroeg was. Matig hotel. Heel basic en vreselijk gehorig. Gasten komen de hele nacht binnen en dat geeft zeer veel lawaai. Onrustige nacht gehad daardoor. Bovendien een kamer vol muggen. Was goedkoop hotel dat is ook terecht. Ontbijt is exclusief en kost €7,50 extra. Alles zeer minimalistisch met uitzondering van het grote zwembad. Geen gezellige buurt voor een hotel. De gratis Wifi functioneert niet.
Restaurant zou fantastisch zijn. Boven in de hal staat een menu. Echter de pastagerechten die daarop staan worden in het restaurant niet geserveerd. De bruschetta's zijn heel anders dan men mag verwachten (zie foto). De pizza's (niet geprobeerd) zagen er zeer wit uit.
Kortom een 1-malig verblijf in dit hotel. Wel gunstig ten opzichte van de vliegvelden.

Verbleef: juni 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 15 maart 2015 via mobiele applicatie

Zelfs met een vroege vlucht zou ik hier niet verblijven. De kamers zijn zwaar verouderd, van het bed kreeg ik rugpijn, de helft van de lampen deed het niet, de douche was zo klein dat ik me niet kon omdraaien en waarbij je je moet afdrogen met iets wat meer op een theedoek lijkt. De muren zijn van karton. Ik wilde op tijd slapen, maar werd wakker gehouden door het stelletje in de kamer naast me. De landingsbaan en de trein lopen achter het hotel langs, dus was vanaf 7 uur klaar wakker. De hotelbar/restaurant heeft de sfeer van een wegrestaurant. Pluspunt in de bar was wel dat ze niet gierig waren met de drank in mijn amaretto cola. En om de hoek zit een restaurant wat er niet uit ziet, maar waar je heerlijk kan eten voor weinig geld.
Er is gratis wifi, maar in de kamers is die heel erg traag.
Het personeel was wel supervriendelijk.

Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 oktober 2014 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal, maar verder alles basic. Kleine kamer, weinig isolatie in dit hotel langs de startbaan van ciampino. Bovendien ook treinverkeer van 5u s ochtends. Ontbijt was lekker, maar brood werd niet aangevuld. Enkel croissants. Ouder gebouw dat niet in perfecte staat verkeert, maar voor 1 nacht goed genoeg.

Verbleef: oktober 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 19 september 2013

Wij wisten dat dit hotel dicht bij het vliegveld was, maar het is een prima hotel voor een stedentrip naar Rome en omgeving, er word gevlogen tot ca 23.00 uur, en je bent toch de hele dag weg dus weinig last, prima en schoon zwembad , goede kamers en bediening en een heerlijk continentaal ontbijt voor 5 euro ..... Waar vind je dat nog, wij komen er zeker terug.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juli 2013

We wisten dat we in de directe omgeving van een vliegveld terecht zouden komen. Geen last gehad van het vliegtuiglawaai. Verblijf netjes. Ontbijt prima. Zwembad schoon. Prijs/ kwaliteitverhouding goed. Personeel zeer behulpzaam. 10 minuten lopen naar station. 15 min treinreis naar hoofdstation Rome. Ideale uitvalsbasis voor een stedentrip.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie