Beoordeeld op 24 juli 2020

We hadden de kleinste kamer geboekt maar deze was zeer comfortabel en ruim genoeg . Het huis is echt prachtig en er is een dakterras waar je je echt op vakantie waant . De van oorsprong Vlaamse gastheer en vrouw verwelkomden ons met een Bourgondische flair . DEe bedeen zijn zeer comfortabel en de airco ook fijn om bij te slapen .
Het ontbijt is verrukkelijk en alleen daarom de moeite waard om deze B&B te boeken .
Wellicht een tip de avond er voren niet te zwaar te eten want de keuze van het buffet was te groot voor onze maag .
We zijn maar een nacht geweest dus buiten het dorp en een goed restaurant hebben we nog weinig kunnen ervaren van de streek . Maar deze eerste proef smaakt naar meer . Dank Willy en Annemie

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 27 november 2019

We kunnen maar weinig toevoegen aan al het positieve dat er over deze B&B, uitgebaat door Willy en Annemie, al op deze site geschreven werd. Comfort kamer, goed ontbijt, gastvrijheid, rustig, etc... Aanrader. Voor de bovenste kamer zijn er wel wat trappen te beklimmen maar dat houd je jong. Voor de liefhebbers is er TV Vlaanderen, handig als de Belgen net een interland spelen.

Kamertip: De bovenste kamer was de mooiste dacht ik.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 24 november 2019

Tijdens de winter enkele dagen gaan genieten van de Spaanse zon.
We verbleven met onze 2 kinderen in de familiekamer.
Ruime kamer met een afzonderlijke kamer voor de kinderen. Zeer ruime badkamer. Alles zeer netjes.
‘s Ochtends zorgde Annemie en Willy voor een uitgebreid ontbijtbuffet. Elke dag een andere lekkere verrassing bij het ontbijt.

De b&b ligt zeer centraal in het dorpje Competa, heel wat lekkere restaurantjes in de buurt.

Wij gaan zeker nog terug!

Datum van verblijf: november 2019
willy d, Manager van Al Campanario, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

tnks altijd welkom

Beoordeeld op 27 september 2019

Schitterende B&B.mooie kamers.uitermate vriendelijke en gastvrije uitbaters. Mooi centraal in centrum competa. Bars en restaurants om de hoek . Uitstekende plaats om granadà malaga en de vista wel sol te bezoeken en ontdekken.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 27 september 2019

We verbleven er 4 nachten in een schitterende kamer - perfect bed - gezellige inrichting - TV - airco - bangelijke douche en WC. Zeer proper !
Elke ochtend een zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt met vers fruitsap , vers fruit, ....
Gastheer en vrouw zijn discreet & toch steeds beschikbaar voor allerhande tips om stadje en mooie streek te verkennen. Alsook aanbeveling over de lokale restaurantjes.
Een absolute aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
WillyD322, Owner van Al Campanario, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2019

reuze bedankt