“Geweldige locatie; rustig mooi uitzicht, huisje ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
104 beoordelingen
22 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 28 nuttige stemmen
“Geweldige locatie; rustig mooi uitzicht, huisje met alles erop en eraan.”
Beoordeeld op 15 november 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Finca Lagarillo is een droom om in te logeren. Gelegen op het perfecte plekje van een berg met in de ochtend de zon vanaf het oosten op het terras voor het ontbijt en in de middag heel de dag zon tot s'avonds toe. Zeer privé gelegen, en s'nachts zeer rustig. Echt iets om op rust te komen. We hadden onze hond bij en dat ging ook zeer goed.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren