9 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben genoten van deze plek. De verzorging was prima; kamer iets gedateerd, maar alles aanwezig en een badkamer. Leuk ook dat de kamer een balkon heeft. Gedineerd in het restaurant en dat was redelijk/goed. Medewerkers die enorm hun best doen om t de gast naar de zin te maken. Ik lees wat negatieve reacties ook over dit hotel. Voor ons onherkenbaar. Spa was altijd te gebruiken; hotelgasten waren niet white haired. De locatie zelf is prima, de omgeving is er niet eentje om te gaan wandelen; je moet een auto hebben om de streek in te gaan. Op onze rondreis was dit hotel ook weer een prima locatie.

Verbleef: mei 2018
4 augustus 2015 beoordeeld

Prima vakantiehotel met een ruim zwembad met erg warm water en mooie meubels. Er is een grote tuin die afhelt naar de zee met een wandelpad naar het eigen afgescheiden strand.
De kamers waren ruim en aantrekkelijk. Wij hadden een mooi terras met zicht op een aangename binnenkoer.
Er was veel keuze bij het ontbijt. Er was mogelijkeheid tot een warm ontbijt en er waren veel zoetigheden.
Wij waren met een groep en hadden half pension. Wij warden aan tafel bediend. Risotto, vis en een lekker dessert. Wij hebben ervan genoten.
Een mooi hotel.

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
31 juli 2015 beoordeeld

Prima vakantiehotel met eigen strand en ruim zwembad. De kamers waren wat sober maar de ligging van het hotel en het feit dat je ruimte hebt op het strand zijn een dikke plus. Jammer dat s avonds de airco soms uitviel vanwege overbelasting

Verbleef: juli 2015
23 juni 2014 beoordeeld

vrij nieuw hotel net voorbij het strand van San Leone
prachtig eigen strand en vooral prachtige schaduwrijke tuin
viersterren meer dan waard
laagbouwcomplex dat je bereikt via een stoffige achterstraat maar daardoor is juist het hele zicht op de zee onbelemmerd
hotel ligt wat hoger met mooi uitzicht en vandaar een immens grote tuin, prachtig aangelegd en mooi glooiend naar beneden met beneden bar, strandaccommodatie, kinderclub, etc
op een kwartiertje van de vallei van de Tempels maar zeer rustig gelegen
prima, uitgebreid ontbijt
zonder veel discussie, vlot check out met twee uur kunnen verlaten
zeer verzorgde en degelijke wellness

Kamertip: absoluut kamer met lateraal zeezicht kiezen voor beperkte meerprijs, mooi terras erbij is prachtig
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
4 mei 2014 beoordeeld

We hadden een kamer vooraan het gebouw, vlak aan de parking. Voor ons geen uitzicht op de tuin of de baai, maar enkel zicht op een geplaveide binnenkoer. De kamer was donker. Erg donker. Maar wat ons vooral opviel, was een zeer penetrante geur van poetsproduct. Eerder zo een geur die je verwacht in een bejaardentehuis.
We hadden extra handdoeken gewenst: hier hebben we 2 x moeten om vragen en ze kwamen pas 1,5 uur later.
De kamers zijn ook gehorig. Wij hadden er niet veel last van, maar onze buren kloegen over het lawaai van honden de ganse nacht.
De airco dient ook als verwarming, waardoor je kan kiezen tussen ofwel een frisse nacht ofwel een nacht vol gezoem.
Het eten was niet culinair, maar zeker ook niet slecht.

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner