“Verschrikkellijk duur !”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Na het bezoek aan de site, even hier langs geweest voor een drankje. 10 Euro voor 2 blikjes bier van 33 cl vind ik wel wat overdreven !!!

18 mei 2018 beoordeeld

Toen we aan kwamen rijden en de auto gingen parkeren tegenover de taverna stond de eigenaar al vriendelijk te zwaaien, met een gebaar van kom hier iets gebruiken. We werden hartelijk ontvangen en hebben er eerst een cappucino gedronken en zijn toen naar Spinalonga gevaren. Bij terugkomst hebben we er een maaltijd gebruikt die heerlijk smaakte.Na de griekse koffie kregen we beiden een schaaltje fruit met 2 glazen en een kannetje raki. Nu zijn wij niet zo'n fan van raki omdat de smaak redelijk scherp is, maar ze lieten ons niet gaan voordat de laatste druppel was geconsumeerd. Het waren hele hartelijke mensen die hun best deden om het iedereen naar hun zin te maken! Dus aanbevolen waardig.

6 oktober 2017 beoordeeld

Mooi terras en lekker gegeten voor een goede prijs! Dame spreekt vloeiend Frans.
Gratis fruitdessertje bij de afrekening.

23 april 2017 beoordeeld

We waren daar met een groep van 23 personen voor een griekse lunch. Er was een prijs afgesproken van 11 euro p.p. De kwaliteit van dit eten was zo slecht dat het nog geen 5 euro waard is. We hebben ons beklaagd bij de eigenaar en die haalde alleen zijn schouder op.

6 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk visje gegeten in deze taverna. Het was er super rustig toen we aankwamen, maar de hartelijkheid van kok en bediening maakte veel goed (de muziek van de zee stond al aan). Er zat geen garnituur bij, de vis was meer dan genoeg maar ik had persoonlijk wat groenten of aardappeltje ofzo verwacht.

Vorige review doet vermoeden alsof een colaatje hier €4 kost, we betaalden gewoon €2,50. Erg aardig dat we op het einde nog een flesje ouzo kregen.

Vond de rekening wel wat te hoog vergeleken met andere restaurants in de buurt, maar de vriendelijkheid van het personeel maakte veel goed!

Reizigers die Taverna Spinalonga bekeken, bekeken ook

In Taverna Spinalonga geweest? Deel je ervaringen!