“Een heerlijk verblijf op een verzorgd domein!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Curiosity ...
1 beoordeling
“Een heerlijk verblijf op een verzorgd domein!”
1 week geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Domaine Jeanary, dat is een heerlijke vakantie beleven op een verzorgd domein in la douce France. Mary, is als gastvrouw geweldig, legt haar gasten in de watten en geeft je ook dat tikkeltje comfort van thuis, wat met kinderen geweldig is. De kindjes krijgen bij de tables d'hôtes aangepaste gerechtjes, van apero tot dessert. Onze kinderen hebben als gevolg nog nooit zo goed gegeten op vakantie als bij Mary. Verder is het domein een prachtige locatie om weg te dromen terwijl de kindjes kunnen spelen en zwemmen. Onze gite (la vache) zelf is een klein beetje krap voor een gezin met 2 kindjes en een baby, maar aangezien het grootste deel van de de vakantie zich buiten afspeelt, vonden wij dit helemaal niet erg. Het terras is wel ruim, privé en met een mooi zicht op de velden. Domaine Jeanary is voor ons de ideale formule met kinderen en wij raden het elk gezin aan!

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
12 aug 2019
Beste Curiosity,

Dank voor deze prachtige recensie!
Het was een plezier om jullie hier zien te genieten van jullie vakantie!
Graag tot ziens op Domaine Jeanary.

Groet,
Mary.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren