Beoordeeld op 5 augustus 2019

Wij hebben in dit hotel overnacht als stopplaats op weg naar het zuiden. Het hotel heeft zeker zijn pluspunten zoals: charmante kamers, rustige en groene ligging, ruime parking, mooie binnenplaats en vriendelijk personeel. Er waren echter ook minpunten: de kamer had enkel een bad en geen douche, de afwerking / onderhoud (badkamerkranen, zwembadrand en plaats rond het zwembad) kan nog beter voor deze prijs. Al bij al vonden we het een aangenaam verblijf, maar voor deze prijs hebben we al betere logeerplaatsen gehad.

Datum van verblijf: juli 2019
MoulindeValaurie, Responsable commercial van Le Moulin De Valaurie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Duur thijsvangoidsenhoven,
Wij danken u voor het delen van uw mening en voor uw complimenten over onze kamers, de locatie van ons hotel, het park, parkeren en vooral ons personeel. Wij delen uw mening met onze teams.
Inderdaad, sommige kamers hebben een bad, andere douches. Bij de reservering kunt u uw voorkeuren kenbaar maken. Sorry dat de afwerkingen van uw badkamer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wat het zwembad betreft, werken we elke dag om een ​​ruimte schoon en onderhouden te houden.
Ik kijk ernaar uit je weer te mogen verwelkomen om een ​​mooiere ervaring onder ons te herhalen.

Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

Les Mejeonnes (ook in Valaurie) is beter ! Bij aankomst konden we niet in het restaurant terecht, alleen op reservering. De kamer was niet schoon, toilet had remsporen en airco werkte niet. Personeel reageerde onkundig op onze klachten. Ontbijt is veel te duur voor een croissantje met koffie. Hotel ziet er wel erg mooi uit, parking op eigen afsluitbaar terrein is pré. Wij gaan hier helaas niet meer naar terug.

Datum van verblijf: juni 2019
MoulindeValaurie, Responsable commercial van Le Moulin De Valaurie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Geachte heer Joost K,
Bedankt voor het delen van uw mening over uw recente verblijf in de Moulin de Valaurie.
Met betrekking tot het restaurant waar veel vraag naar is, sturen we bij elke reservering een e-mail om te vragen of u een reservering wilt maken voor het restaurant. Zonder feedback van u, is er geen reservering gemaakt.
We hebben uw opmerking over dit probleem genoteerd in de ruimte die de nodige onderzoeken zal uitvoeren.
Voor uw commentaar met betrekking tot ons ontbijt, begrijpen we het niet. Ons buffet is samengesteld met veel producten: verschillende soorten gebak, zelfgemaakt gebak, brood, yoghurt, kaas, vlees, boter, zelfgemaakte jam, eieren, vers vruchtensap, seizoensfruit, ... Het ontbijttarief is daarom gerechtvaardigd.
Houd er rekening mee dat ons etablissement mooi is, met mooie ruimtes om te ontspannen, een goede tijd hebben en eigenlijk een beveiligde parkeerplaats heeft.
We hopen dat we opnieuw de kans krijgen om je te ontvangen om een ​​ervaring te delen die past bij onze oprichting.

Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Vanuit Corsica hebben we een rustmoment genomen bij Le Moulin. En die rust kregen we. Wat een keurig hotel met aardig personeel. Hele nette kamers en een zwembad. De kok kookt voor haar gasten een heerlijk gerecht. Zalig gegeten. De volgende dag zijn we volledig fris verder gereisd, hoewel we nog wel een nachtje hadden willen blijven....

Datum van verblijf: juli 2018
Fabien M, Directeur général van Le Moulin De Valaurie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Dear Aubade,
Thank you for taking the time to post a review about your recent stay at Le Moulin de Valaurie..
We appreciate your comments as we are constantly working on improving the quality of service and facilities provided.
We hope to see you in our property during your next trip.

Kind Regards

Fabien Moutte
General Manager

Beoordeeld op 11 juli 2016

Goed en rustig gelegen. Het restaurant is zeker een aanrader omwille van de mooie locatie en de gerechten! Jammer dat de verantwoordelijke helemaal niet veiendelijk was, noch bij aankomst noch gedurende het verblijf wat gelukkig bij het personeel wel zo was.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais du Silence Hotels
Beoordeeld op 31 augustus 2015 via mobiele applicatie

Het verblijf in Le Moulin was ronduit fantastisch. Prachtige omgeving, goed ontbijt, mooie kamer en de hygiëne was top. De nadruk leggen we graag op het mooie kader, het knappe gebouw, de idyllische tuinen en het landelijke interieur! Je voelt je hier in het hartje van de Provence in het paradijs. Kortom; een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2015
Diane C, Directeur général van Le Moulin De Valaurie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2015

Dank u wel !!