“moderne luxe in Canarische setting”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Michiel e ...
Netherlands
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“moderne luxe in Canarische setting”
Beoordeeld op 10 april 2019 voor een verblijf in maart 2019

Ochtendzon in de tuin waar je privé kan zitten, later komt de zon op het deel waar ligstoelen staan, poort naar grote subtropische tuin waarin zwembad, andere poort naar openbare weg. In de tuin zit een grote BBQ, zelfs houtskool was er al. Inrichting La Bodega erg compleet, sinaasappelpers, snelfilterkoffiezetter, broodrooster, microwave/grill combi, waterkoker, grote koelvriescombikast, 2 infrarood kookplaten, rvs kookpannen, bakpannen. Servies, glazen, bestek alsof je met zn vieren toe moet kunnen. Eettafel met 4 stoelen, geborduurd tafelkleed (werd verschoond bij wekelijkse schoonmaak merkte ik, want ik had gemorst...) Onderzetters, snijplanken, afzuigkap met verlichting, dressoir met laden en veel ruimte, afdruiprek, nou ja, dit is wat ik onthouden heb. Houtkachel is gezellig en vonden wij prettig om bij te zitten lezen, want in maart is het 's avonds buiten op deze hoogte 10 graden. De radiatoren boven en beneden houden het huisje warm genoeg, maar daar ga je niet gezellig voor zitten. Boven is het slaapkamerdeel heerlijk ruim, grote kledingkast (waar nog wel een lichtspotje op mag, want donker hout en naast een raam) met meer dan 10 hangertjes. Er is daar ook een zitje met flatscreen, maar die hebben we alleen als radio een paar keer gebruikt, maar er is een reeks aan zenders te ontvangen. Boven kunnen de luiken voor de ramen en de gordijnen ervoor, knus. Alle lampen zijn LED, vermoedelijk al jaren geleden aangeschaft, want nog van het type koel licht (4000 Kelvin), tegenwoordig zijn er warmere LEDkleuren (2700 Kelvin). Er is een echt goed bad (kan zelfs bubbelen zag ik, maar niet gebruikt) dat snel vol is, want er is een enorme hoeveelheid en snel! heet water, keuze uit gewone handdouche of heerlijke regendouche. Je krijgt elke 2 dagen schone handdoeken! Douchescherm tussen wastafel en bad, want het is niet breed hier. In het originele huis (muren van 80 cm dik!) was vroeger natuurlijk helemaal geen stromend water of toilet, men ging toen naar buiten... Fijn dat het toilet boven is, dan hoef je snachts de trap niet af. De wastafel is mooi, met kleurige afbeeldingen in het porcelein. Sowieso zijn er veel leuke originele details in de Bodega, zoals dit huisje heet. Dingen aan de muur die de oude sfeer oproepen, overal staan kaarsjes (wij hebben geen stroomuitval gehad overigens, wel dat verbinding met internet wegviel; als die het wel deed kon ik facetimen, dus dat is vlot genoeg). De andere twee delen (Perros en P...) maken deel uit van hetzelfde oude gebouw, maar omdat de huurders hun ingang aan een andere kant hebben en een eigen privétuindeel, zie je ze eigenlijk alleen op de centrale parkeerplaats, in de grote tuin of 's ochtends als broodjes uit je brievenbus haalt. Ik hoop dat toekomstige huurders ook af en toe de potplanten en de geraniums aan de muur (onder de dakrand) wat water willen geven, dan blijft het mooi. Wij vonden het welkomstpakket prettig, meer dan alleen een flesje wijn met knabbels hoor. melk, brood, soort noot/choc-koeken, en nog t een en ander. De weg naar de finca Las Breveritas is steil, en je huurauto door de (electrische) schuifdeuropening krijgen vond ik ook wel iets dat met aandacht moet. De eigenaren zijn een leuk stel mensen, ze hebben een lokale bewoner uit het dorp die in enkele minuten bij je is (Spaans sprekend) voor wat dan voor hulp ook, heel vriendelijk en behulpzaam; zelf wonen ze 25 km verderop, maar komen een paar keer per week voor onderhoud en service (en zorg voor de schildpadjes enzo) langs.

Datum van verblijf: maart 2019
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren