“4 tot 5 sterren”
Beoordeling van China Ming

China Ming
Geclassificeerd als nr. 8 van 11 Restaurants in Puerto Naos
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend vriendelijke bediening, goed kwalitatief Chinees eten(mijn ervaring vaak beter en smaakvoller dan menig afhaalchinees in Nederland) een echte aanrader. Gewoon proberen!!!!

Datum van bezoek: september 2019

21 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een perfecte service. Eten was vers en goed van smaak. Wij gaan er zeker nog een keer heen!

Datum van bezoek: juni 2019
5 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon heerlijk gegeten. Supervers en fijn van smaak.
Het was erg rustig , we waren er rond lunchtijd.
Aanrader als je eens iets anders wilt eten dan bv een visje.

Datum van bezoek: februari 2019
20 januari 2019 beoordeeld

Was erg rustig toen wij hier aten. Het is goed eten, op het terras. Bediening was goed en vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2018
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste Chinees waar ok de laatste jaren heb gegeten( en datzijn er veel)
Jammer dat je toch vaak alleen zit in een Chinees restaurant. Maar gezellige bediening en echt voortreffelijk eten.
Ook de Thaise gerechten zijn heerlijk

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die China Ming bekeken, bekeken ook

Puerto Naos, La Palma
Puerto Naos, La Palma

In China Ming geweest? Deel je ervaringen!