tomhQ606BA

Family trip

4,0 van 5 bollen5 feb 2024 beoordeeld
Heel mooi skigebied voor het gezin, fantastische ski in ski out, mooie club in chalet stijl, heel goed team voor de kids, goeie monitoren en heel goede ski instructeurs. Prachtig uitzicht over de vallei, aanrader!
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Is er een probleem met deze beoordeling?
Vue du Balcon Vallée
1.0 km van Club Med La Rosière - French Alps
Spa
Meer hotels in La Rosiere bekijken
Beoordeeld op 27 januari 2024

Ons verblijf was geweldig! Vooral de persoonlijke begeleiding en ontvangst van de onthaal manager Amandine was uitstekend! We hebben genoten van een zalige koppelsmassage door Marie en Mary en het ontvangst en de goede uitleg door Anne maakte het af! De kamer met privé balkon was geweldig, het uitzicht adembenemend! Lekker gegeten en geslapen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beoordeeld op 18 januari 2024

mooi luxe hotel , leuk skigebied , prachtige omgeving en ligging van hotel . Ski -in en ski -uit ++
verzorgde kamers , lekkere keuken met zeer veel keuze .Vriendelijk personeel .
verzorgde wellness , zelfs na 30 jaar skiën , nog nuttige tips bijgeleerd van de Ski Moni's van ESF

Beoordeeld op 17 februari 2023

Prachtig resort met uitstekende locatie.
Sacha en Cléophée hebben voor onze dochter gezorgd voor een onvergetelijke vakantie. Eerste skivakantie ging dankzij hen fantastisch.
Eten was erg lekker en gevarieerd.
Skigebied is werkelijk fantastisch met mogelijkheid om in Italië te skiën.
Thomas die opdiende in het restaurant deed het ook heel goed.
Baby club heeft enkele verbeterpunten.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 28 juli 2022 via mobiele applicatie

Eind juli ben ik met mijn man en kinderen in Clubmed Rosière geweest, het was een hele goede ervaring. De kinderen gingen naar de passworld, waarbij de G.O. Clement, Mathis en Camille zorgden voor een goede tijd. Ze hebben vele en leuke activiteiten gedaan en ondanks dat wij Nederlands zijn, hebben ze mijn kinderen er goed bij betrokken door Engels te praten. Er was elke dag een programma voor de kinderen en ze hebben zich dan ook erg vermaakt. De club ziet er mooi uit van binnen, je hebt genoeg plekken om te zitten en de sfeer is aanwezig. Daarnaast is de omgeving heel erg mooi en kun je mooie wandelingen en fietstochten maken.
Al met al hebben we een hele goede tijd

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch mooie club. Fenomenale ligging en uitzichten. Mooie en goed verzorgde kamers. Vele leuke activiteiten dagelijks voor jong en oud in deze prachtige omgeving.
Wij troffen hier Yanis terug aan die we nog kende van Club Med Opio. Hij was nu in de rol van chef de village.
Beter kon deze functie niet bekleed worden. Yanis was overal!
Fijne van deze club is, dat het in de middag ook heerlijk vertoeven is aan het zwembad omdat vele mensen de bergen in trekken om lekker te wandelen of te mountainbiken.
Voor deze activiteiten stond prachtig materiaal ter beschikking.
Deze club moet in de winter ook magnifiek zijn.
Maar het grootste compliment is voor Yanis!

Kamertip: Trek er op uit. De omgeving is prachtig en de activiteiten en het beschikbare materiaal is super.
Datum van verblijf: juli 2022