“Prima”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Ibis Budget Marne la Vallee Bry sur Marne
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Bry-sur-Marne
16 augustus 2017 beoordeeld

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

25 juni 2017 beoordeeld

de plafonds van het hotel leken wel van papier ,, alles was hoorbaar, hierdoor zo matig geslapen dat ik het bestelde ontbijt maar heb overgeslagen om zodoende nog even te kunnen rusten voor de dag begon

• Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
17 april 2017 beoordeeld

We hebben een aantal nachten doorgebracht in het hotel voor een bezoek aan Disneyland Parijs. Het hotel is goed maar kan beter bijvoorbeeld de douche die bet niet goed vast zit de ventilatie kap waar veel stof op zat. Wat we wel erg vervelend vonden was dat de schoonmaker steeds de kachel aanzette de eerste nacht hadden we dat niet door erg warm en benauwd daardoor. We hebben een prima verblijf gehad.

• Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
21 maart 2015 beoordeeld

wij hadden met ons zoontje van twee geweest om voor 3 dagen naar disneyland te gaan , de kamer was vuil , het stapelbed van onze zoon was nog beslapen geweest ( geen verse lakens , en niet opgemaakt !!! wij hebben onze zoon dan maar tussen ons laten slapen .
de badkamer was enorm beschimmelt , de douchekop was kapot die er altijd af viel .
ok het zijn goedkope hotels maar ze mogen toch een beetje moeite doen om de mensen hun zorgeloze vakantie te geven hoor .
het personeel doen hun werk niet graag , geen glimlach , onvriendelijk , en allemaal mannen ook het kuispersoneel is een man dus dat zeg al genoeg hoe grondig er zal gekuist zal worden .
wij vroegen een extra kussen en dat was eerst onmogelijk , tot men man eens boos werd , en daar hebben we dan een half uur moeten op wachten .
voor ons nooit meer !!!!

• Verbleef: November, 2014, reisde met familie
6 november 2014 beoordeeld

Badkamer stond vol met schimmel bed was reeds beslapen 2 handdoeken voor 3 personen als we de melding maakte van de schimmel kon hij geen oplossing bieden beloofde de dag erna te gaan kijken en proper te maken helaas niet gebeurd ... Niet aan de raden tenzij je ziektes wil op doen

Kamertip: Niet boek!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met familie
1 september 2014 beoordeeld

Service en kamer waren goed. Ontbijt was eveneens in orde. Een aan te raden goedkoop hotel voor een kort verblijf (vb. een weekendje Disney park) of bezoekje aan Parijs.
Afstand tot het Disney park is goed te doen (ong. 15 min. rijden).
Een goed verblijf dat zeker voor herhaling vatbaar is.

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
Een Accor-reiziger
Hilversumod
11 juni 2011 beoordeeld

• Verbleef: Juni, 2011, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Bry-sur-Marne in overweging
op 0,9 km afstand
op 1,5 km afstand
Premiere Classe Marne La Vallee - Noisy Le Grand
op 1,4 km afstand
Comfort Hotel Champigny sur Marne
Comfort Hotel Champigny sur Marn ...
nr. 1 van 2 in Champigny-sur-Marne
Novotel Marne La Vallee Noisy
nr. 3 van 6 in Noisy-le-Grand
536 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ibis Budget Marne la Vallee Bry sur Marne geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis Budget Marne la Vallee Bry sur Marne

Adres: 1 avenue de l Europe, 94360 Bry-sur-Marne, Frankrijk (Voorheen Etap Hotel Marne la Vallee Bry sur Marne)
Locatie: Frankrijk > Ile-de-France > Val-de-Marne > Bry-sur-Marne
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Bry-sur-Marne
Prijsklasse: € 40 - € 57 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Ibis Budget Marne la Vallee Bry sur Marne 2*
Aantal kamers: 47
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Ibis Budget Marne la Vallee Bry sur Marne met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?