Beoordeeld op 21 maart 2015

wij hadden met ons zoontje van twee geweest om voor 3 dagen naar disneyland te gaan , de kamer was vuil , het stapelbed van onze zoon was nog beslapen geweest ( geen verse lakens , en niet opgemaakt !!! wij hebben onze zoon dan maar tussen ons laten slapen .
de badkamer was enorm beschimmelt , de douchekop was kapot die er altijd af viel .
ok het zijn goedkope hotels maar ze mogen toch een beetje moeite doen om de mensen hun zorgeloze vakantie te geven hoor .
het personeel doen hun werk niet graag , geen glimlach , onvriendelijk , en allemaal mannen ook het kuispersoneel is een man dus dat zeg al genoeg hoe grondig er zal gekuist zal worden .
wij vroegen een extra kussen en dat was eerst onmogelijk , tot men man eens boos werd , en daar hebben we dan een half uur moeten op wachten .
voor ons nooit meer !!!!

• Verbleef: november 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 6 november 2014

Badkamer stond vol met schimmel bed was reeds beslapen 2 handdoeken voor 3 personen als we de melding maakte van de schimmel kon hij geen oplossing bieden beloofde de dag erna te gaan kijken en proper te maken helaas niet gebeurd ... Niet aan de raden tenzij je ziektes wil op doen

Kamertip: Niet boek!
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 1 september 2014

Service en kamer waren goed. Ontbijt was eveneens in orde. Een aan te raden goedkoop hotel voor een kort verblijf (vb. een weekendje Disney park) of bezoekje aan Parijs.
Afstand tot het Disney park is goed te doen (ong. 15 min. rijden).
Een goed verblijf dat zeker voor herhaling vatbaar is.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 11 juni 2011

• Verbleef: juni 2011, reisde met familie
Beoordeeld op 4 mei 2011

Hotel service en de kamer waren goed. De afstand tot het RER (trein) station richting Parijs was net te veel om dit lopend te doen. De afstand tot het Disney park was goed.
We hebben een goed verblijf gehad maar waren alleen aanwezig om te slapen.

• Verbleef: april 2011, reisde met familie