19 oktober 2016 beoordeeld

Wil je rustig genieten van je vakantie? Boek dit hotel dan niet. Heel veel engelsen die allemaal denken het resort alleen te hebben. Het eten is slecht. Vlees doorgebakken en heel vet. Alles is ook gericht op de engelsen. Zit een waterpark bij leuk voor kinderen maar die zie je dr niet.

Kamertip: boek kamer met zeezicht.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Sirenis Seaview C, Director de Relaciones Públicas van Sirenis Seaview Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2016

Dear Guest,

We only hoped for a better stay with us. We do strive to make sure that all of our guests have a pleasant experience and we are sorry to hear that we missed on meeting your expectations in some areas.

We would welcome the opportunity to restore your confidence in our brand and encourage you to contact our Call Centre from where we can offer you a personalized booking guidance and help you select the Sirenis hotel that best meets your holiday needs and wishes.

Friendliest regards,

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel gelegen ten Zuiden van San Antonio, vooral gericht op kinderactiviteiten. De kamers zijn goed en praktisch ingericht met een ruim terras en mooi uitzicht op zee en zwembad. De eetzaal is ruim en schoon van opzet met een fantastische variatie aan maaltijd keuze. De Engelse animatie teams zijn duidelijk en luidkeels aanwezig vanwege de vele Britse gasten. De zwembaden en glijbanen zijn een feest voor groot en klein. In de avonden kan je heerlijk chillen aan de infinity bar met uitzicht op zee en zonsondergang.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Sirenis Seaview C, Director de Relaciones Públicas van Sirenis Seaview Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Dear Guest,

We're glad to hear you enjoyed our accommodation and facilities. Thank you for your positive remarks, we'll pass your comments to our respective teams and hope that you will be visiting us again in the future.

Warmest regards,

10 mei 2016 beoordeeld

eten prima. Kinderanimatie binnen snoeihard, een aanslag op die arme baby- en kleuteroren !! Schandalig. Moest verboden worden. Aquapark zeer veel toezicht.
kamers, buitenruimte, zwembaden schoon. Neem geen kamer op hoogste etage vd bijgebouwen: airco-installatie stoort. Oordoppen meenemen. In de avond veel lawaai in kamers in hoofdgebouw.

Kamertip: neem kamer in bijgebouw, maar niet op hoogste etage, of gebruik oordoppen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Sirenis Seaview C, Director de Relaciones Públicas van Sirenis Seaview Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write your feedback on your holiday experience at our Sirenis Seaview Country Club. Our customers’ comments are very important as only through their objective observations and remarks we are able to measure our performance and improve certain aspects of service if necessary.

We took good note of your comment on the soundproofing and encourage you for future occasions to request a room in a quieter area of our hotel.

On the other hand, we thank you for your highlights on gastronomy options and cleanliness as we strive to give total confidence in this area.

It will be a real pleasure to welcoming you back very soon.

Kindest regards,

25 juni 2015 beoordeeld

Wij zijn een Belgisch gezin met 2 kinderen van 4 en 6. Ons verblijf in het resort beviel ons. Kamers zeer proper en eten en zwembad top. Een echt minpunt is echter dat er 95 procent Britten zaten en dat de animatie helemaal Engels is. Voor Britten is dit resort echt een 11 op 10 waard. Er is zelfs opvang voorzien voor kids na 2300u. Conclusie, goed verblijf, mocht er ietwat animatie zijn geweest in het Nederlands verdient dit hotel een dikke 9 op 10. Minpunt is ook de te luide deuren die dichtgaan en het optreden van s avonds duurt tot zeker 2300u. Marja, zo is er altijd wel iets!!

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
26 mei 2015 beoordeeld

Mooi hotel mooie kamers tweede keer dat we hier naar toe zijn gegaan in meivakantie heel schoon alles personeel vriendelijk staan voor je klaar ligging hotel is geweldig mooi eten in ook heerlijk nu in 2015 een nieuw zwembad dat is een aanwinst heel mooi kortom dikke 10

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie