Sirenis Seaview Country Club
Hotel Playasol Riviera(Port d'es Torrent)
US$ 118*
  • Zwembad
Apartahotel Maritim(Port d'es Torrent)
US$ 99*
US$ 80*
  • Zwembad
Sol House Ibiza by Melia(Port d'es Torrent)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 253*
US$ 206*
Melia.com
  • Aan het strand
Hotel Bahia Playa(Port d'es Torrent)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Occidental Ibiza(Sant Josep de Sa Talaia)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 212*
Barcelo.com
  • Inclusief ontbijt
Ses Pitreras(San Agusti des Vedra)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 492*
US$ 474*
  • Gratis parkeren
Apartahotel San Marino(Sant Josep de Sa Talaia)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 86*
TripAdvisor
  • Zwembad
Hotel Port Des Turrent(Port d'es Torrent)
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel gelegen ten Zuiden van San Antonio, vooral gericht op kinderactiviteiten. De kamers zijn goed en praktisch ingericht met een ruim terras en mooi uitzicht op zee en zwembad. De eetzaal is ruim en schoon van opzet met een fantastische variatie aan maaltijd keuze. De Engelse animatie teams zijn duidelijk en luidkeels aanwezig vanwege de vele Britse gasten. De zwembaden en glijbanen zijn een feest voor groot en klein. In de avonden kan je heerlijk chillen aan de infinity bar met uitzicht op zee en zonsondergang.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Sirenis Seaview C, Director de Relaciones Públicas van Sirenis Seaview Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Dear Guest,

We're glad to hear you enjoyed our accommodation and facilities. Thank you for your positive remarks, we'll pass your comments to our respective teams and hope that you will be visiting us again in the future.

Warmest regards,

10 mei 2016 beoordeeld

eten prima. Kinderanimatie binnen snoeihard, een aanslag op die arme baby- en kleuteroren !! Schandalig. Moest verboden worden. Aquapark zeer veel toezicht.
kamers, buitenruimte, zwembaden schoon. Neem geen kamer op hoogste etage vd bijgebouwen: airco-installatie stoort. Oordoppen meenemen. In de avond veel lawaai in kamers in hoofdgebouw.

Kamertip: neem kamer in bijgebouw, maar niet op hoogste etage, of gebruik oordoppen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Sirenis Seaview C, Director de Relaciones Públicas van Sirenis Seaview Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write your feedback on your holiday experience at our Sirenis Seaview Country Club. Our customers’ comments are very important as only through their objective observations and remarks we are able to measure our performance and improve certain aspects of service if necessary.

We took good note of your comment on the soundproofing and encourage you for future occasions to request a room in a quieter area of our hotel.

On the other hand, we thank you for your highlights on gastronomy options and cleanliness as we strive to give total confidence in this area.

It will be a real pleasure to welcoming you back very soon.

Kindest regards,

25 juni 2015 beoordeeld

Wij zijn een Belgisch gezin met 2 kinderen van 4 en 6. Ons verblijf in het resort beviel ons. Kamers zeer proper en eten en zwembad top. Een echt minpunt is echter dat er 95 procent Britten zaten en dat de animatie helemaal Engels is. Voor Britten is dit resort echt een 11 op 10 waard. Er is zelfs opvang voorzien voor kids na 2300u. Conclusie, goed verblijf, mocht er ietwat animatie zijn geweest in het Nederlands verdient dit hotel een dikke 9 op 10. Minpunt is ook de te luide deuren die dichtgaan en het optreden van s avonds duurt tot zeker 2300u. Marja, zo is er altijd wel iets!!

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
26 mei 2015 beoordeeld

Mooi hotel mooie kamers tweede keer dat we hier naar toe zijn gegaan in meivakantie heel schoon alles personeel vriendelijk staan voor je klaar ligging hotel is geweldig mooi eten in ook heerlijk nu in 2015 een nieuw zwembad dat is een aanwinst heel mooi kortom dikke 10

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
20 mei 2015 beoordeeld

Goed eten, fantastische kamer in hibiscus house, relaxte sfeer, leuk strandje net buiten resort met relaxte strandtent en paar eetgelegenheden. Wordt veel georganiseerd voor de kinderen. Onze was hier nog eat te klein voor.

Kamertip: Hibiscus house is meest rustige
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
Hotelseaview, Director de Relaciones Públicas van Sirenis Seaview Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2015

Beste klant,

Allereerst willen we U héél hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die U deed om ons op Tripadvisor te beoordelen.

Hopelijk hebben we het plezier jullie spoedig nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,