Sol House Ibiza by Melia(Port d'es Torrent)
Melia.com
  • Aan het strand
Hotel Playasol Riviera(Port d'es Torrent)
  • Gratis parkeren
Apartahotel Maritim(Port d'es Torrent)
  • Zwembad
Marina Palace by Intercorp Hotel Group(Port d'es Torrent)(Heel veel waar voor je geld!)
Otel.com
  • Zwembad
Occidental Ibiza(Sant Josep de Sa Talaia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Ses Pitreras(San Agusti des Vedra)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Estudios Tropicana(Sant Antoni de Portmany)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Marina Palace Prestige by Intercorp Hotel Group(San Antonio Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Apartahotel San Marino(Sant Josep de Sa Talaia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Nereida Aparthotel(San Antonio Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
10 mei 2016 beoordeeld

eten prima. Kinderanimatie binnen snoeihard, een aanslag op die arme baby- en kleuteroren !! Schandalig. Moest verboden worden. Aquapark zeer veel toezicht.
kamers, buitenruimte, zwembaden schoon. Neem geen kamer op hoogste etage vd bijgebouwen: airco-installatie stoort. Oordoppen meenemen. In de avond veel lawaai in kamers in hoofdgebouw.

Kamertip: neem kamer in bijgebouw, maar niet op hoogste etage, of gebruik oordoppen.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Sirenis Seaview C, Director de Relaciones Públicas van Sirenis Seaview Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write your feedback on your holiday experience at our Sirenis Seaview Country Club. Our customers’ comments are very important as only through their objective observations and remarks we are able to measure our performance and improve certain aspects of service if necessary.

We took good note of your comment on the soundproofing and encourage you for future occasions to request a room in a quieter area of our hotel.

On the other hand, we thank you for your highlights on gastronomy options and cleanliness as we strive to give total confidence in this area.

It will be a real pleasure to welcoming you back very soon.

Kindest regards,
Sirenis Hotels & Resorts

25 juni 2015 beoordeeld

Wij zijn een Belgisch gezin met 2 kinderen van 4 en 6. Ons verblijf in het resort beviel ons. Kamers zeer proper en eten en zwembad top. Een echt minpunt is echter dat er 95 procent Britten zaten en dat de animatie helemaal Engels is. Voor Britten is dit resort echt een 11 op 10 waard. Er is zelfs opvang voorzien voor kids na 2300u. Conclusie, goed verblijf, mocht er ietwat animatie zijn geweest in het Nederlands verdient dit hotel een dikke 9 op 10. Minpunt is ook de te luide deuren die dichtgaan en het optreden van s avonds duurt tot zeker 2300u. Marja, zo is er altijd wel iets!!

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
26 mei 2015 beoordeeld

Mooi hotel mooie kamers tweede keer dat we hier naar toe zijn gegaan in meivakantie heel schoon alles personeel vriendelijk staan voor je klaar ligging hotel is geweldig mooi eten in ook heerlijk nu in 2015 een nieuw zwembad dat is een aanwinst heel mooi kortom dikke 10

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
20 mei 2015 beoordeeld

Goed eten, fantastische kamer in hibiscus house, relaxte sfeer, leuk strandje net buiten resort met relaxte strandtent en paar eetgelegenheden. Wordt veel georganiseerd voor de kinderen. Onze was hier nog eat te klein voor.

Kamertip: Hibiscus house is meest rustige
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
Hotelseaview, Director de Relaciones Públicas van Sirenis Seaview Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2015

Beste klant,

Allereerst willen we U héél hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die U deed om ons op Tripadvisor te beoordelen.

Hopelijk hebben we het plezier jullie spoedig nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Sirenis Hotels & Resorts

24 juni 2014 beoordeeld

Mooie kamers (studio, met ruim terras), eten goed, maar niet super. Er waren soms eens toppertjes, zoals koude zeevruchten (schaal-en schelpdieren) met pittige looksaus. De grote chocoladefontijn met veel soorten fruit en marshmallows, stoofpotjes en a la minute bereide gerechten (vlees) waren ook lekker. De cocktails van de all-in vielen tegen, mierzoet...maar voor de rest ok, geen nep frisdranken ofzo. De snacks aan het zwembad zijn povertjes...pizza trekt op niets, lauwe hamburgers...het beste was een salade tonijn! Gezellige baai aan het hotel waar men kan zwemmen of een boot(of banana)tocht maken, de boot is eigenlijk een watertaxi naar de stad.

Kamertip: De kamers met frontaal zeezicht in het hoofdgebouw, zijn vlak boven de poolbar, waar 's avonds de animatie en bingo e.d plaats vindt...
  • Verbleef: juli 2013, reisde met familie