Beoordeeld op 25 juni 2015

Wij zijn een Belgisch gezin met 2 kinderen van 4 en 6. Ons verblijf in het resort beviel ons. Kamers zeer proper en eten en zwembad top. Een echt minpunt is echter dat er 95 procent Britten zaten en dat de animatie helemaal Engels is. Voor Britten is dit resort echt een 11 op 10 waard. Er is zelfs opvang voorzien voor kids na 2300u. Conclusie, goed verblijf, mocht er ietwat animatie zijn geweest in het Nederlands verdient dit hotel een dikke 9 op 10. Minpunt is ook de te luide deuren die dichtgaan en het optreden van s avonds duurt tot zeker 2300u. Marja, zo is er altijd wel iets!!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 26 mei 2015

Mooi hotel mooie kamers tweede keer dat we hier naar toe zijn gegaan in meivakantie heel schoon alles personeel vriendelijk staan voor je klaar ligging hotel is geweldig mooi eten in ook heerlijk nu in 2015 een nieuw zwembad dat is een aanwinst heel mooi kortom dikke 10

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 20 mei 2015

Goed eten, fantastische kamer in hibiscus house, relaxte sfeer, leuk strandje net buiten resort met relaxte strandtent en paar eetgelegenheden. Wordt veel georganiseerd voor de kinderen. Onze was hier nog eat te klein voor.

Kamertip: Hibiscus house is meest rustige
Datum van verblijf: mei 2015
Hotelseaview, Director de Relaciones Públicas van Sirenis Seaview Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2015

Beste klant,

Allereerst willen we U héél hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die U deed om ons op Tripadvisor te beoordelen.

Hopelijk hebben we het plezier jullie spoedig nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Sirenis Hotels & Resorts

Beoordeeld op 24 juni 2014

Mooie kamers (studio, met ruim terras), eten goed, maar niet super. Er waren soms eens toppertjes, zoals koude zeevruchten (schaal-en schelpdieren) met pittige looksaus. De grote chocoladefontijn met veel soorten fruit en marshmallows, stoofpotjes en a la minute bereide gerechten (vlees) waren ook lekker. De cocktails van de all-in vielen tegen, mierzoet...maar voor de rest ok, geen nep frisdranken ofzo. De snacks aan het zwembad zijn povertjes...pizza trekt op niets, lauwe hamburgers...het beste was een salade tonijn! Gezellige baai aan het hotel waar men kan zwemmen of een boot(of banana)tocht maken, de boot is eigenlijk een watertaxi naar de stad.

Kamertip: De kamers met frontaal zeezicht in het hoofdgebouw, zijn vlak boven de poolbar, waar 's avonds de animatie en bingo e.d plaats vindt...
Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 22 mei 2014

alle kamer gerenoveerd mooi schoon hotel mooi waterpark diversen voor kids eten was erg goed alles was er voor iedereen wat personeel super vriendelijk.
veel engelse gasten daar hoef je je niet aan te storen geen probleem ik weet niet hoe het in het hoogseizoen is maar dan is het overal druk dus daar wast en zeker ook.
veel kinderen best wel negatiefe reactie's is onterecht alles is goed in orde

Datum van verblijf: mei 2014