24 juni 2014 beoordeeld

Mooie kamers (studio, met ruim terras), eten goed, maar niet super. Er waren soms eens toppertjes, zoals koude zeevruchten (schaal-en schelpdieren) met pittige looksaus. De grote chocoladefontijn met veel soorten fruit en marshmallows, stoofpotjes en a la minute bereide gerechten (vlees) waren ook lekker. De cocktails van de all-in vielen tegen, mierzoet...maar voor de rest ok, geen nep frisdranken ofzo. De snacks aan het zwembad zijn povertjes...pizza trekt op niets, lauwe hamburgers...het beste was een salade tonijn! Gezellige baai aan het hotel waar men kan zwemmen of een boot(of banana)tocht maken, de boot is eigenlijk een watertaxi naar de stad.

Kamertip: De kamers met frontaal zeezicht in het hoofdgebouw, zijn vlak boven de poolbar, waar 's avonds de animatie en bingo e.d plaats vindt...
  • Verbleef: juli 2013, reisde met familie
22 mei 2014 beoordeeld

alle kamer gerenoveerd mooi schoon hotel mooi waterpark diversen voor kids eten was erg goed alles was er voor iedereen wat personeel super vriendelijk.
veel engelse gasten daar hoef je je niet aan te storen geen probleem ik weet niet hoe het in het hoogseizoen is maar dan is het overal druk dus daar wast en zeker ook.
veel kinderen best wel negatiefe reactie's is onterecht alles is goed in orde

• Verbleef: mei 2014, reisde met familie
4 september 2013 beoordeeld

Wij waren van 20 tot 30 augustus in het hotel , wat je daar meemaakt dat is niet te geloven .
- Oude kamers
- Steeds moeten vragen om verse handdoeken
- Terrassen die ze van heel de week niet opkuisen
- Hotel zit vol met Engelse en geen klein beetje 800 en 300 shrewende kinderen.
- Geen stoelen vrij aan het zwembad , ook had iedereen zijn eigen handdoeken mee wat ook een schoon zicht had
- Vuile en doorlegen stoelen ook
- Geen enkele rustige zone ook
- Animatie puur voor de engelse en lawaai dor de boxen heel de dag door
- Restaurant : eten was nog te doen op sommige dagen maar de tafels ruimen ze pas af als de restaurant bijna sluit , gevolg torenhoge stapels met borden en overvolle tafels
s'morgens een eitje of ommelet gewenst , sluit u dan aan bij de rij wachtenden steeds een 20 tal voor en na U.
all inn ? alles in plastic bekers ( voor aan het zwembad begrijp ik dat nog maar alleen als je binnen bleef waren er glazen voorzien en dan nog alleen s'avonds) en voor iets anders moest je steeds 2.50 € bij betalen .
- wifi in het hotel 25.00 € voor 7 dagen werkt overal zeiden ze , werkte gewoon nergens en uw geld krijg je ook niet terug.
- Als je dit vergelijkt met een hotel all in in andere oorden dan is drie sterren een maximum zekers als je weet dat wij bij Jet air bijna 5600 euro betaalden voor 2 kamers mocht het nog de helft geweest zijn zou je niet beter verwachten.

Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
24 mei 2012 beoordeeld

Wij waren hier van 12-05-2012 tot en met 23-05-2012. Wij boeken over het algemeen accommodaties met een goede beoordeling, daarom hebben wij gekozen voor Sirenes Seeview. Bij binnenkomst ziet het park er helemaal niet onaardig uit, wat onvriendelijk personeel, nergens geen hulp mee, niemand die de kamer wijst, etc... (kortaf). Bij aankomst op de kamer is de kamer sterk verouderd en echt aan een opknapbeurt toe, niet alleen de kamer zelf, maar ook beddengoed, gordijnen enz zijn gewoon oud! Zeker voor een vier sterren resort valt dit 'vies' tegen.

Op Ibiza wonende familie wil langs komen, wij schamen ons om de kamer te laten zien. Na veel moeite komen zij het park op... De lift deed het iedere dag een aantal ken niet (ook dat valt erg tegen met een kinderwagen). En het eten kent geen variatie, witte bonen in tomaten saus, iedere dag hetzelfde vlees, dezelfde vis, dezelfde worteltjes, hetzelfde brood en dezelfde simpele toetjes. Als ze een uitspatting maken met luxe toetjes ben je al snel te laat en is al het lekkers op.

Kortom een prima hotel voor niet veeleisende mensen en Engelsen (aangezien eten en Engekse luidruchtige entertainment op hen is ingericht) maar biet voor iets meet eisende mensen.

Verder ligt het te ver van Sant Antoni om te lopen maar dat wisten wij, wij huren altijd een auto, mocht je dat niet doen dan ga je conditie opbouwen.

Het was ons 10e bezoek in het voor of naseizoen aan Ibiza, maar voor ons geen Sirenes meer!

Kamertip: Voor elk wat wils, bij het we,bad/entertainment, wil je rust, kies dan voor Hibicushouse.
  • Verbleef: mei 2012, reisde met familie
24 mei 2011 beoordeeld

Wij hadden geboekt voor Sirenes Aura.Wegens veranderingswerken was di niet beschikbaar. Thomas Cook stelde Sieview Country Club voor. Typisch hotel voor Engelsen. Ongeschikt voor Belgische gasten. Eten is aangepast voor de En,gelse gasten. Tussen 10.00u en 12.30u en 14.30 en 17.00u is er geen rust rond het hotel wegens de animatie. Lawaai van luidsprekers is ganse tijd meer dan 100 dB(a).
Kuisen laat te wensen over.Muffe kamers.Personeel wel vriendelijk. Voor ons max. 2 sterren waard. Na 17.00u is het zalig vertoeven aldaar. vanuit de kamers prachtig uizicht op zee. 's Nachts zéér rustig en kalm.

Kamertip: Bijna alle kamers hebben zeezicht.
  • Verbleef: mei 2011, reisde met een partner