“Vakantie 2017 Lorgues”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima en lekker gegeten. Bediening uitermate vriendelijk en goed, ondanks de drukte. Zat helemaal vol en was gezellig met live muziek erbij.

Datum van bezoek: augustus 2017

9 augustus 2017 beoordeeld

Fijne plek om voor een niet al te hoge prijs lekker te eten. Service is altijd goed, in het hoogseizoen kan het wel wat chaotisch zijn.
Pasta's, risotto, maar ook de pizza's bij de buren zijn prima.
Wij komen er graag!

Datum van bezoek: juli 2017
22 juli 2017 beoordeeld

Op de laatste avond van onze vakantie besloten om hier te eten, achteraf bekeken toch maar een beter alternatief gezocht... Bediening was ongeïnteresseerd/gestressed: water vergeten bij de pastis, dessert vergeten bij het kindermenu... Mijn risotto droog, 't deed me wat denken aan mortel (de smaak was echter wel OK). Bij de rest van het gezelschap was het beter, maar kleine porties... Dan maar dessert genomen om de honger nog wat te verdrijven, maar dat was ook een afknapper, de foto die ik nam van het glas waar de panna cotta in zat, ga ik hier niet posten... Dit zou een mooie zaak kunnen worden mits goed personeel, eten in een kleine straat heeft wel iets, maar neem een paar tafels minder zodat de service goed draait en niet iedereen zonder kop rondloopt. En al zeker als je dan een kaartje bij de rekening geeft om te beoordelen op TA ;-)

Datum van bezoek: juli 2017
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zal kort zijn: lang geleden dat we zo een lekkere en luchtige pizza hebben gegeten. Probeer hun specialiteiten!

Datum van bezoek: augustus 2016
3 september 2015 beoordeeld

snelle en goede service . zeer lekker gegeten . Jonge vriendelijke ondernemers / personeel.
wij waren met negen en hadden gelukkig gereserveerd .

Datum van bezoek: augustus 2015

In La Main a La Pate geweest? Deel je ervaringen!