“Uitgebreide keuze”

L'italienne
Geclassificeerd als nr. 21 van 51 Restaurants in Lorgues
Keukens: Italiaans
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza afgehaald, kaart online beschikbaar dus eenvoudig te bestellen (als toerist). Uitgebreide keuze, met enkele leuke en (in belgie) onbekende variaties. Pizza Ivoirienne was absolute meevaller (als het wat pikant mag zijn). Snelle service, parkeren voor afhalen was minder evident. Aan te raden pizzeria.

Datum van bezoek: augustus 2018

4 september 2016 beoordeeld

Bij aankomst vakantie en de avond van vertrek pizza's gaan halen ... zeer veel keuze en zeer lekker. Goeie service ... zelfs grappig dat ze in zo'n klein restaurant je bestelling afroepen als die klaar is. Prijs/kwaliteit zeker aan te raden

Datum van bezoek: augustus 2016
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en erg drukke pizzaria, heerlijke pizza en een echte aanrader! Optijd bestellen, want anders staat het vol van de mensen. Maar zeker het wachten waard

Datum van bezoek: augustus 2016
9 augustus 2015 beoordeeld

We hebben bij aankomst in Lorgues gekozen om hier pizza te komen afhalen.
Tijdens het wachten dronken we een aperitief op het terras.
In het naar buiten komen struikelde er iemand half en verloor hierbij een deel van haar wijn. De bazin kwam daarop prompt naar buiten om het glas bij te vullen.

De pizza zelf was met een dunne bodem en goed belegd.
Kleinere eters kunnen gerust een pizza delen en een grote eter heeft zeker genoeg met 1 pizza.
Zowel de vier kazen als de hawaï waren zeer lekker.

Datum van bezoek: augustus 2015
8 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We haalden pizza's af bij l'italienne. Traditioneel (dunne korst), goed belegd en lekker. Misschien net iets te lang gebakken. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2015

In L'italienne geweest? Deel je ervaringen!