“Zonder meer het beste adres in de omgeving van Hertmigua.”
Beoordeling van Las Chácaras

Las Chácaras
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Hermigua
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
22 april 2016 beoordeeld

Verschillende keren het menu del dia, én à la carte gegeten, steeds even lekker. Tip : fantastische huisgemaakte desserts. Echt authentieke keuken, super vriendelijke en professionele bediening, voor messcherpe prijzen. Mis dit niet als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: april 2016

23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de nummer 1 waardering vanavond dit restaurant bezocht.
Bij de start een goede eerste indruk. Naar mate de avond vordert wordt deze steeds minder. Mooie menukaart is alle talen zelfs Nederlands, alleen de ober spreekt geen woord Engels of enig andere taal dan Spaans.
De gebakken tonijn is teveel doorbakken en daardoor droog. Andere twee gerechten oké, maat zeker niet bijzonder.
Omdat er al wat klanten zitten te wachten en alle tafeltjes vol zitten, wordt de al niet al te spraakzame ober steeds meer kortaf.
Bij bestellen van dessert wordt dit zelfs opvallend, alles wordt snel neergezet zondere enige aandacht voor ons als klant.
Per saldo, redelijk eten voor weinig geld, maar zeer onpersoonlijk en aan het eind ronduit gênant hoe hij met ons omgaat.
Geen reden voor een herhaling en zeker gaan reden voor een nr 1 vermelding.

Datum van bezoek: juli 2015
1 juni 2014 beoordeeld

Veel vlees, maar geen saus, sla niet vers. Toetje (specialiteit van het huis) was wel lekker! We waren de enige klanten.

Datum van bezoek: mei 2014
2 mei 2014 beoordeeld

Mooi verzorgd restaurant,snelle en vlotte bediening, prima gegeten voor een goede prijs en kwaliteit.

Datum van bezoek: april 2014
    • Sfeer
14 maart 2014 beoordeeld

We komen meerdere malen per jaar op La Gomera en Las Chácaras is het restaurant waar we regelmatig komen eten. Uitstekende en vriendelijke bediening, goed vers eten en lekker geprijsd. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: maart 2014
    • Sfeer

Reizigers die Las Chácaras bekeken, bekeken ook

San Sebastián de la Gomera, La Gomera

In Las Chácaras geweest? Deel je ervaringen!