“Matig”

Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Hermigua
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2014 beoordeeld

Veel vlees, maar geen saus, sla niet vers. Toetje (specialiteit van het huis) was wel lekker! We waren de enige klanten.

Datum van bezoek: mei 2014

2 mei 2014 beoordeeld

Mooi verzorgd restaurant,snelle en vlotte bediening, prima gegeten voor een goede prijs en kwaliteit.

Datum van bezoek: april 2014
14 maart 2014 beoordeeld

We komen meerdere malen per jaar op La Gomera en Las Chácaras is het restaurant waar we regelmatig komen eten. Uitstekende en vriendelijke bediening, goed vers eten en lekker geprijsd. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: maart 2014
16 december 2013 beoordeeld

Tijdens onze vacantie op el heirro en la gomera hebben wij bij diverse restaurants gegeten maar deze stak ver boven de rest uit .........eten vers en lekker prijs perfect voor wat je krijgt ..........bediening vriendelijk en net ........wij kunnen dit restaurant aanbevelen....................

Datum van bezoek: december 2013
6 januari 2013 beoordeeld

Goed adresje! Typische gerechten voor de streek, lekker klaargemaakt! Als je in de buurt bent, dan is dit een aanrader!

Reizigers die Las Chácaras bekeken, bekeken ook

San Sebastián de la Gomera, La Gomera

In Las Chácaras geweest? Deel je ervaringen!