“2 keer in 3 dagen gegeten”
Beoordeling van Tasca Telemaco

Tasca Telemaco
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Restaurants in Hermigua
Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke paella met veel verse producten. 2 dagen later nog eens terug gekomen, ook toen lekker gegeten. Zowel binnen als buiten leuk terras

Datum van bezoek: oktober 2018
TelemacoHermigua, Director de Relaciones con Clientes van Tasca Telemaco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Hi maud_jan!
thank you for your opinion and your recommendation. We are glad that you enjoyed with our cozy restaurant, our food and ambience.
We hope to see you soon.

13 mei 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten, konijn op Canarische wijze bereid vond mijn partner top. Vriendelijke bediening en niet duur! Neem als afsluiter een Barraquito, heerlijke koffie, wij betaalden 2,60 voor twee :)

Datum van bezoek: mei 2016
TelemacoHermigua, Community manager van Tasca Telemaco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2016

Hallo Wilma,
Bedankt voor het delen van je mening over Tasca Telémaco.
We hopen hem snel weer te zien.

Een groet.

15 maart 2016 beoordeeld

Goed restaurant voor een betaalbare prijs in Hermigua, vriendelijke bediening waar je ook op een laat tijdstip nog goed bediend wordt, goede porties en vooral het konijn uit eigen keuken smaakte heerlijk, maar ook alle andere gerechten waren smaakvol bereid, heerlijke paella en lekkere cuba libre

Datum van bezoek: februari 2016
TelemacoHermigua, Community manager van Tasca Telemaco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2016

Hi Gery,
thank you for your opinion and your recommendation. We are glad that you enjoyed our food.
We hope to see you again ;)

2 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Koele maar degelijke bediening in een niet overdreven gezellig etablissement.

Lekker lokaal eten (maar niets bijzonders). Goede wijnselectie.

Datum van bezoek: januari 2016
TelemacoHermigua, Community manager van Tasca Telemaco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2016

Hi Marinjn!
thank you for your opinion, we are glad that you enjoyed our food, wines and our cozy restaurant.

We hope to see you again. Greetings.

29 december 2014 beoordeeld

Rustige correcte bediening, heerlijke gerechten, met name varkensvrees met dadels en spek is heerlijk.
Wij houden van afwisseling en proberen verschillende restaurants uit, maar zijn binnen 8 dagen hier 3 maal wezen eten!

Datum van bezoek: september 2014
    • Sfeer
TelemacoHermigua, Redes Sociales van Tasca Telemaco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2015

Hi GovertLam!!!
thank you so much for your opinion. We are very pleased that you enjoyed our food. We hope to see you again in Hermigua and in Tasca Telémaco ;)

Reizigers die Tasca Telemaco bekeken, bekeken ook

Playa de Santiago, La Gomera

In Tasca Telemaco geweest? Deel je ervaringen!