“Na trio in Gibraltar heerlijk authentiek vis gegeten. Suoervers.”
Beoordeling van La Nora

La Nora
Geclassificeerd als nr. 49 van 187 Restaurants in Rincon de la Victoria
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed, personeel enthousiast en denken mee. Echte kwaliteit, lekker en echt Spaans. Bediening werkt hard en is zeer vriendelijk.

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig restaurant, lekker gegeten in een typisch Spaanse sfeer. Het personeel is erg vriendelijk! Zeker een aanrader!

24 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk plekje tijdens onze vakantie. Aan het wandelpad van het strand gelegen. Goed eten voor een prima prijs. Aardige en attente bediening

Roberto l L, Director de Relaciones con Clientes van La Nora, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2016

heel erg bedankt lieve klant. We zijn gevleid door uw mening. We wachten op uw volgende vakantie naar de rest van onze lekkernijen te dienen

4 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Relaxed. Lekkere sardientjes en lekker wijn. Mooi aan het strand. Je kan ook vanaf je strand bedje bestellen.

14 juli 2015 beoordeeld

Het restaurant ligt tussen vele restaurantjes aan de boulevard. We aten heerlijke dorade, gefrituurde vis en een grote kipspies van de bbq. Het eten was prima, zeker waar voor het geld. Het personeel was vrolijk en vriendelijk, dit is helaas niet in alle restaurants aan de boulevard het geval.

Reizigers die La Nora bekeken, bekeken ook

Rincon de la Victoria, Costa del Sol

In La Nora geweest? Deel je ervaringen!