Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier voor de 2de keer. Prachtig uitzicht, heerlijk ontbijt, lekker bed... maar vorig jaar kreeg je shampoo en badgel, dit jaar 2 stuks van elk, de 3 de dag vroeg ik aan de poetsdame badgel, zij zegde mij dit moet je aan de receptie vragen. Gek dacht ik, vorig jaar alles in overvloed nu moet je dit gaan bedelen aan de receptie. Ik dus naar de receptie en daar vertelde men mij dat ik de badgel kon gaan kopen in de winkel.
Regel van het management. Belachelijk, dit heb ik nog in geen enkel hotel meegemaakt. Dit is toch spijtig, zo’n bekrompen houding.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Absoluut en van de betere locatie op Tenerife wanneer je houd van een ruim en goed onderhouden appartement, mooi uitzicht over de oceaan, rust, heerlijk eten zowel in het Aqua restaurant op het ressort als in Los Gigantes en vertier. Het stadje Los Gigantes ligt aan de voet van de berg waar het ressort tegen gebouwd is. Gezellig, vriendelijk, goede restaurants, barretjes en winkels. Het strandje is wat klein maar prima voor een vroege duik in de oceaan.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met RCI
RoyalSunTF, Director General van Royal Sun Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Hola, gracias por su valoración. Nos gustaría saber, si el comentario es positivo, porque solo nos habéis puntuado con 1 estrella? Gracias.

Beoordeeld op 26 maart 2018

Een heel ruim appartement met een enorm balkon. Een fantastisch uitzicht over het plaatsje en de zee met een wondermooie sterrenhemel. Een leuk overzichtelijk plaatsje. Vriendelijk personeel die alles goed schoonhoudt.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 23 maart 2018 via mobiele applicatie

Niet normaal zo gaaf, een heerlijk appartement maar met een fenomenaal uitzicht. Super aardige mensen die hier werken en er voor zorgen dat je vakantie super is. En een fantastisch ontbijt waar je heerlijk van kan genieten in de ochtend zon. Super dank je wel Royal Sun.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 3 december 2017

Voor de ligging alleen al zou je hier moeten komen : wat een uitzicht, en tegelijk heel rustig.
Ruime appartementen met mooi en groot terras, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kan hier ook lekker eten, maar er zijn voldoende goede restaurants in de buurt, en ook zelf-cateraars hoeven niet ver te lopen.
Voldoende (en soms goede) animatie.
Twee opmerkingen : er is geen tafel met stoelen binnen in het appartement, en eten aan de keukenbar is niet bepaald comfortabel. Gelukkig konden we zeker 's morgens altijd op het terras eten. Ook de Wifi was niet geweldig, maar misschien kwam dat door het feit dat we helemaal aan het einde van de gang zaten.

Datum van verblijf: november 2017