Vandaag geopend: 09:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top middag

Leuke vaartocht, we hadden super goed weer. We waren de haven nog niet uit of we zagen dolfijnen ... meer lezen

Beoordeeld op 16 december 2019
radmerk
Vielsalm, België
via mobiele applicatie
Fantastisch

Twee uur varen met deze boot was een geweldige ervaring. Dolfijnen gespot, bleven maar meezwemmen ... meer lezen

Beoordeeld op 8 november 2019
Roetje1
Nederland
Lees alle 1.791 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Tenerife
vanaf US$ 79,43
vanaf US$ 30,55
vanaf US$ 61,10
vanaf US$ 47,66
Beoordeeld op 5 mei 2018

De boot was overvol helaas, net plaats genoeg om kort bij elkaar te zitten.
Vriendelijke crew, de paella die ze verkopen als all you can eat, was maar 1 bordje. Drank was er wel voldoende.
Dolfijnen en Walvissen wel gevonden, zelfs op een ruwe zee.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

Super leuke tocht! Bemanning erg vriendelijk , heerlijk eten en drinken! Veel dolfijnen gezien,SUPER. Voor herhaling vatbaar! Leuke uitzichten op de kliffen.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 15 december 2017

Boot, bemanning en verzorging waren prima, maar ik ging niet voor de boottocht, maar om walvissen of dolfijnen te zien.
En hoewel ze een bijna 100% garantie geven, hebben we helaas geen walvis of dolfijn gezien.
Eerg teleurgesteld dus.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 17 november 2017

In verband met de zwangerschap van mijn vrouw voor de rustig varende Flipper Uno gekozen. De boot is prachtig. De bankjes zijn vrij hard. Naar mijn mening vooral een ervaring voor mensen met kinderen en jeugdigen die graag drinken en van zwemmen houden. Drinken, paella en een banaan zijn gratis. Een cameraman legt alles vast waarna je een DVD van je trip kunt kopen. Helaas alleen maar walvissen en geen dolfijnen gezien. Houd je niet van deze poespas, kies dan voor een andere aanbieder.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het was een leuke boot tocht en hebben diverse walvissen en dolfijnen gezien. Ze komen echt dicht bij de boot. Vervolgens naar in kleine inham geweest waar we even mocht zwemmen.. helaas voor korte duur want we moesten weer verder.

Datum van activiteit: oktober 2017