Vandaag geopend: 09:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top middag

Leuke vaartocht, we hadden super goed weer. We waren de haven nog niet uit of we zagen dolfijnen ... meer lezen

Beoordeeld op 16 december 2019
radmerk
Vielsalm, België
via mobiele applicatie
Fantastisch

Twee uur varen met deze boot was een geweldige ervaring. Dolfijnen gespot, bleven maar meezwemmen ... meer lezen

Beoordeeld op 8 november 2019
Roetje1
Nederland
Lees alle 1.791 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Tenerife
vanaf US$ 79,23
vanaf US$ 30,47
vanaf US$ 60,95
vanaf US$ 47,54
Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Op deze zeiljacht met max 11 personen ben je meer geld kwijt maar is het echt dubbel en dwars waard. Schattige lieve goeie gids....prachtige dolfijnen en walvissen gezien en echt heerlijk uniek boottochtje gehad. Zéker doen!!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch! Vrolijke hardwerkende bemanning we zagen wel 75 dolfijnen eb een school walvissen; goed eten en goede service!

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

In één woord: adembenemend.
Wat een prachtige ervaring.
Vanwege de drukte zaten wij op een wat kleiner bootje van Masca Express, maar dat was alleen maar prettig want minder plek dus ook minder druk.
We hebben zowel de pilotwhales als de dolfijnen van heel dichtbij ontmoet, en als toetje nog een rondje snorkelen in de Masca baai.
En dat met 3 kinderen (12 en 2x 8 jaar) en 2 volwassenen voor een kleine €50.
Het was de kers op de slagroom van onze vakantie en je mag dit zéker niet overslaan als je op Tenerife bent.
Boeken kan telefonisch, men spreekt prima Engels en in de haven troffen we zelfs een Nederlandse medewerker.
Parkeren is tricky in de haven van Los Gigantes, maar wel te doen. Als je op tijd bent, want de plekken zijn beperkt. Wel beetje kundig zijn achter het stuur, want het is krap en je rijdt vlak langs de kade!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017

Via Sunweb een excursie geboekt met de Rapido. Een speedboot die over het water scheurt opzoek naar dolfijnen en walvissen. Echt een superexcursie! Beide dieren van heel dichtbij kunnen bekijken. Zeker een aanrader! Tussendoor even de Masca kloof ingelopen en even gezwommen in het megablauwe water. Aanrader is om een snorkelset mee te nemen!

Datum van activiteit: juli 2017
jendub56, Owner van Flipper Uno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2017

Goedemiddag Tom
bedankt voor je review over de El Rapido.
En zeker ook bedankt voor de tip over de snorkelspusllen.
Vanaf nu liggen die op de boot dus de gasten hoeven ze niet meer mee te nemen.
Hopelijk zien we je nog eens op de El Rapido of de Flipper Uno
Vriendelijke groeten
Jennifer

Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

Via Sunweb een excursie geboekt met de Rapido.. een speedboot die 70km p/u over t water gaat op zoek naar dolfijnen en walvissen.. een kleinere boot was door een vriendin aangeraden zodat je de dieren van dichterbij kunt ervaren. Daarna doorgevaren voor een duik en een picknick bij de Masca kloof.. een stukje naar boven gelopen.. geweldig! Gaan we zeker een keer helemaal lopen :-)
Een hele leuke excursie die zeker de moeite waard is..

Datum van activiteit: juni 2017