“Waar voor je geld”

Keukens: Spaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
21 juni 2018 beoordeeld

Hebben hier 2x gegeten. Rustiek restaurant, vriendelijke bediening. Goede grote salades. Ook vegetarische gerechten verkrijgbaar, erg smakelijk.

Datum van bezoek: juni 2018

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zag er leuk uit en typisch voor de Canarische dorpen wordt er goed gekookt met heel verse en goede ingrediënten. Helaas zagen we een rat de trap naar de keuken oprennen hetgeen de eetlust ontnam.

Datum van bezoek: mei 2018
31 augustus 2017 beoordeeld

we zijn er gestopt in het terug komen van El Teide. Een klein, bijna huiselijk restaurantje, beetje donker maar best gezellig. De zaakvoerder is heel vriendelijk, je voelt je er direct welkom. Heel lekker gegeten tegen een zeer klein prijsje. Een topper.

Datum van bezoek: augustus 2017
6 juli 2017 beoordeeld

buiten zitje is geen aanrader, binnen donker , maar voor sommigen leuk en romantisch. eten is niet bijzonder.

Datum van bezoek: juni 2017
13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein restaurant waar we 2 voorgerechten en een lekker glas wijn hebben besteld na ons bezoek aan de Teide

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die El Rincon de Roberto bekeken, bekeken ook

In El Rincon de Roberto geweest? Deel je ervaringen!