Beoordeeld op 10 augustus 2015

Als koppel dat even genoeg had van school en werk wilden we graag even genieten en aan niks denken. Mallorca staat bekend om zijn mooie zee dus dit leek ideaal voor ons, zeker een hotel waar geen kinderen toegelaten zijn.
We kwamen aan en de kamer was heel mooi, proper wit en niet te veel versiering. De badkamer was ook mooi tot we beter keken en zagen dat er een kakkerlak in onze douche zat. Allesbehalve de verwelkoming die we wilden aangezien we graag onmiddellijk de douche in wilden. Gelukkig waren ze zeer beleefd bij de receptie en was er een conciërge binnen de 5 min om deze te doden, THANK YOU!

De kamer en badkamer waren dus goed, zeer ruim met een prachtig uitzicht op de zee. Het enigste wat wij vreemd vonden was dat de poetsvrouwen onze fooi niet aannamen. Misschien waren ze van mening dat we elke dag 10 euro moesten neerleggen, maar dat zouden we niet geven gezien dat ons beddengoed niet 1 keer vervangen is (we hadden zonnebrand geknoeid, gelukkig op het uiteinde) en onze koffietassen niet gepoetst werden (terwijl deze wel vuil waren). Maar de badkamer was altijd proper, godzijdank.
Qua wifi hadden wij precies pech aangezien iedereen erop zat, maar wij kwamen er niet op. We moesten in een klein hoekje in onze kamer zoeken naar wifi, jammere zaak.

Het eten was lekker, heel gevarieerd en we hebben zelfs een thema-avond gehad. Het ontbijt vond ik zelf het beste. Het personeel was altijd beleefd en zo blij als je hun de borden aangaf, wat vriendelijkheid kan doen. Het enige nadeel was dat je drinken aan de bar moest halen tegenover de eetzaal, maar water was altijd aanwezig.
De barmannen waren ook zeer vriendelijk, altijd gul met de drank. Ook kon je eten aan het raam en dan had je het mooie uitzicht tijdens het eten.

Het zwembad was net groot genoeg aangezien daar vooral mensen kwamen om te zonnen. In hun brochure staat dat je geen ligbed mag reserveren, maar iedereen was al om 6u wakker om te reserveren (de eerste ochtend konden we niet meer slapen dus gingen we ze maar bekijken). Je kon ook nog geen 5 meter verder via een ladder de zee in dus je moest niet naar het strand om de zee in te kunnen, wat echt zalig was. Er werden ook boottochten aangeboden, de boottocht naar Palma is een aanrader.

Voor de rest ligt het hotel in the middle of nowhere, rust komt je tegemoet en het winkeltje wat het dichtste bij ligt, wordt uitgebaat door een schattig ouder koppel dat zeer behulpzaam is bij alle vragen en je zelfs wat woordjes Spaans leert ;)
Het is ongeveer 20min wandelen van Magaluf dus voor zij die toch willen feesten en rusten is dit ideaal! En buiten dat moet je er rekening mee houden dat vooral Britten hier naartoe komen en dat het daar heel normaal is dat meer dan de helft topless gaat. Als je niet tegen naakte luidruchtige Britten kan, moet je hier niet komen.

Voor de rust vind ik dit hotel wel een aanrader.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Relations M, Public Relations Manager van SENTIDO Cala Vinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2015

Heel hartelijk bedankt voor dit uitgebreid review. We zijn ontzettend blij dat jullie zo genoten hebben van de “zon, zee, zwembad” en natuurlijk van de Middelandse zee en zijn klimaat.
Jammer dat er deze kleine feiten zijn voorgevallen zoals o.a. de Wifi. We hebben gelijk kontakt opgenomen met de firma om deze installatie na te laten kijken.

We zullen het erg fijn vinden om jullie volgend jaar weer in ons hotel te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 1 augustus 2015

Het was een prachtig gelegen hotel met gevarieerde maaltijden, behalve 's morgens beetje eentonig. De animatie en het personeel sprak iedereen in het Engels aan, wat wel spijtig is als je zelf Spaans spreekt. Het hotel ademde rust uit, ook 's nachts. In Cala Vinyes is zelf weinig te beleven, 5 min met bus of taxi ben je in Magaluf of te voet op een half uurtje. Met excursies kan je zelf veel van het eiland verkennen.

Kamertip: Kamers met zicht op zwembad/zee
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Relations M, Public Relations Manager van SENTIDO Cala Vinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2015

Dera Guest as you say you speak spanish our response will be in spanish as easier for us than dutch. We are really pleased you enjoyed your holiday with us and thank you for your review.

Atentamente,

Beoordeeld op 27 juli 2015

De kamer was netjes en ruim genoeg. Enig minpuntje: het euvel van vele vernieuwde hotels: geen inloop douche maar via het bad in de douche klefferen. Voor wat oudere mensen niet altijd een pretje.
Het eten was zeer lekker en gevarieerd zowel voor ontbijt, lunch als diner .
De ligging en uitzichten vanuit de kamers waren prachtig: in een mooie baai met goed uitzicht op de zee, die vlakbij tegen het terras van het hotel was.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het begin van onze vakantie was heel leuk: alhoewel we pas rond 22:30 in het hotel waren, hadden ze voor iedereen van ons nog een bord lekker eten voorzien (koud)!
Klasse!
Vanuit het hotel was het 20' wandelen tot Magaluf, een uitgangsoord voor jongeren vooral 's avonds maar overdag een leuk winkel en wandeloord.
Met de taxi was het een klein half uur tot in de prachtige hoofdstad Palma.
Een dagje eilandverkennen met een huurauto leverde mooie vergezichten en pittoreske dorpjes op.
Kortom een droomreis!

Kamertip: praktisch alle kamers hebben mooi zeezicht.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Relations M, Public Relations Manager van SENTIDO Cala Vinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2015

Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback and for your five circles much appreciated, we were thinking of just putting in shower plates, glad you enjoyed the food, and the hotel is in an excellent location.
Hope you will consider us again for a future holiday
Kind regards

Beoordeeld op 10 juli 2015

Echt een hotel voor Engelsen , vooral het eten , idem alle activiteiten die alleen in het Engels worden gedaan , ook op tv alleen Engels , één franstalige zender .
Het eten is ok , maar niet alles is all in , dus uitkijken , snacks aan de povere kant , ijsjes vallen te betalen.
Mooie vernieuwde kamers met prachtig uitzicht over zee , het hotel is alleen voorzien voor volwassenen die de neiging hebben om vanaf 07h00 handdoeken gaan te leggen aan het zwembad.
Verder naar zuiderse normen viel alles nog best mee , buiten het hotel is er niets waar te nemen , dus bus of taxi nemen.

Kamertip: vraag naar bovenverdiepingen
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Relations M, Public Relations Manager van SENTIDO Cala Vinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2015

Beste gast,

Beoordeeld op 4 augustus 2014 via mobiele applicatie

Het hotel is erg toegespitst op Britse toeristen. Vooral het eten. English breakfast iedere dag zonder al te veel variatie en dat geldt ook voor het dinner.
Een tip: drinken op mallorca is niet zo duur. Als je graag iets bezoekt of van plan bent een auto te huren en rond te rijden, neem dan geen all-in. Het prijsverschil haal je er nooit uit. En het eten is hoe dan ook geen aanrader. Dus een lunch in het hotel heb ik niet gemist.

Voordelen van het hotel:

- Kamer (12de verdiep) met mooi zicht, prima onderhouden, net en proper.
- Genoeg plaats voorzien in restaurant en aan het zwembad (in juli) ik had meer drukte verwacht dus dit veel mee.
- blij dat ik half pension gekozen heb.
- enkel volwassenen toegelaten.
- bushalte naar hoofdstad of dorpen nabij net voor het hotel.
- naar de normen van Mallorca vriendelijke bediening.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
HiHotels, Director de Relaciones con Clientes van SENTIDO Cala Vinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2014

Beste Gast,

Als eerste, heel hartelijk bedankt voor het schrijven van uw feedback over uw recente vakantie in ons Sentido Cala Viñas.

Inderdaad heeft het Hotel veel Engelse Gasten, hoewel de gastronomie , het buffet (ontbijt, lunch en dîner) duidelijk internationaal is toegepast, daar onze gasten van talrijke landen afkomstig zijn.

Het is erg prettig te lezen dat U zeer tevreden was met Uw kamer met het geweldig mooie uitzicht op zee, zowel als de vriendelijkheid van het Personeel.

Nogmaals hartelijk bedankt voor de tijd die U genomen heeft om ons Uw mening mee te delen en we hopen, dat we U in de toekomst weer als gast welkom te heten.
Met vriendelijke groeten.