Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Hele mooie verzorgde camping en wordt steeds mooier. Ze werken hard aan uitbreiding. Een super mooie fitness ruimte en buiten kun je boksen. Het zwembad blijft perfect. Hier nu 3x geweest en wordt alsmaar beter

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Heel verzorgde camping. Vlak aan het strand en het centrum. Top ligging. Alles netjes en vriendelijke receptie. Fitness is voor mij een grote meerwaarde. Zwembad is erg groot maar gebruikte ik niet zo vaak aangezien de zee vlakbij is. Aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Camping ligt nagenoeg aan het strand en vlakbij het leuke stadsgedeelte empuriabrava waar zaterdags een grote markt aan de boulevard is . Camping heeft een mooi groot strak zwembad en een grote splinternieuwe fitness / gym ruimte in het gebouw achter het zwembad . Van daaruit kijk je zo over het zwembad en camping . Nette sanitaire voorzieningen. Leuke strandtent direct aan het strand waar zondags de " Hollandse " avond werd gehouden die goed bezocht werd . Op de camping diverse leuke restaurants , winkels en natuurlijk de bakker voor brood etc. Goede. Prijs / kwaliteitsverhouding . Bezoek ook eens het naast gelegen mooie rosés , , zeker de moeite waard en of huur een scooter om de bergen in te gaan ( 125 cc slechts 45,=/dag). Al met al een leuke omgeving .

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Restaurant bij camping rubina resort. In hoogseizoen reserveren aan te raden. Lekker gegeten! Snelle bediening. Spaghetti spicy met garnalen waren zeer lekker!
Prijs/ kwaliteit was goed. Zalm en entrecote waren ook lekker!
Voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 12 juni 2017

Net voor Pasen met ons gezin (drie kids van 6, 5 en 1) een paar dagen in een bungalow verbleven. Superrustig, riant buitenzwembad, zee op loopafstand, verse broodjes bij de bakker, koud bier op het terras, vriendelijk personeel, meer hadden we niet nodig. De bungalows zelf zijn OK, niet veel meer dan dat, maar dat was ook niet de verwachting. Enige minpuntje zijn de bedden van 1m90 met achterschot, languit liggen is er voor lange mensen dus niet bij.

Datum van verblijf: maart 2017