“Lekker en leuk!”

Keukens: Deli
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwsgierig geworden via deze website naar dit eettentje. Paar gezellige engelse dames runnen het. We hebben er ontbeten, pannekoekjes met sap en koffie voor 9 euro. Leuk geprijst dus. Ze zijn super aardig en we willen van de week nog een keer afhaal diner uitproberen. Zeker raad ik het aan om te gaan!

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Frisse zaak, lekker koel, aardige bediening, lekkere broodjes en sapjes, betaalbaar en gratis WiFi. Niet het mooiste uitzicht maar als het heet is een fijne plek.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk plekje, een paar keer koffie gaan drinken en een keer gaan lunchen. Het duurde even voordat we eruit waren hoe het salade systeem werkt. Maar het was heerlijk en vers bereid. Ook tweemaal een verse maaltijd meegenomen, lekker en ideaal als je even geen zin hebt om te koken.

28 januari 2017 beoordeeld

Al jaren komen wij hij Hannah en Vicky; 's morgens voor een kopje koffie met wat lekkers of 's middags voor de lunch. Alles is vers en zelfgemaakt. Sinds 17 januari in een nieuw pand met een frisse uitstraling maar nog steeds dezelfde gemoedelijkheid. We komen hier erg graag.

16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische britse bar op een mooie locatie. Heerlijke broodjes en een superwelkom onthaal. De nieuwe bar is heel mooi geworden!

Reizigers die Deli on The Hill bekeken, bekeken ook

Los Gigantes, Tenerife

In Deli on The Hill geweest? Deel je ervaringen!