“Lekker lunchen”

Keukens: Deli
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Frisse zaak, lekker koel, aardige bediening, lekkere broodjes en sapjes, betaalbaar en gratis WiFi. Niet het mooiste uitzicht maar als het heet is een fijne plek.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk plekje, een paar keer koffie gaan drinken en een keer gaan lunchen. Het duurde even voordat we eruit waren hoe het salade systeem werkt. Maar het was heerlijk en vers bereid. Ook tweemaal een verse maaltijd meegenomen, lekker en ideaal als je even geen zin hebt om te koken.

28 januari 2017 beoordeeld

Al jaren komen wij hij Hannah en Vicky; 's morgens voor een kopje koffie met wat lekkers of 's middags voor de lunch. Alles is vers en zelfgemaakt. Sinds 17 januari in een nieuw pand met een frisse uitstraling maar nog steeds dezelfde gemoedelijkheid. We komen hier erg graag.

16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische britse bar op een mooie locatie. Heerlijke broodjes en een superwelkom onthaal. De nieuwe bar is heel mooi geworden!

21 oktober 2015 beoordeeld

Heerlijke ´white coffee´´ genuttigd, met een heerlijk huisgemaakte taartje. Aardige gastvrouw die ons met rust liet en ons niet wegkeek. Dit is een leuk Brits establishment, waarbij de Britse toeristen dankbaar gebruik maakten van de lekkernijen en gerechten die vers voor ons neus bereid werden.

Reizigers die Deli on The Hill bekeken, bekeken ook

Puerto de Santiago, Tenerife

In Deli on The Hill geweest? Deel je ervaringen!