“Ontzettend lekker gegeten en erg vriendelijke bediening”
Beoordeling van A Chamine

A Chamine
Geclassificeerd als nr. 3 van 29 Restaurants in Altura
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 maart 2015 beoordeeld

Het enige dat ik jammer vind: we hebben hier maar een keer gegeten. Ons eerste bezoek aan Altura en al tijdens een van de eerste dagen zagen we dit restaurant, maar pas op de laatste dag gingen we hier ook echt eten. Eten was erg goed, maar vooral de bediening maakt het tot een heel fijne ervaring. Alle dagspecialiteiten stonden alleen in het Portugees beschreven, maar werden tot twee keer toe uitgelegd (sommige gerechten waren we al weer vergeten na het bestuderen van de kaart). Advies gekregen om samen een voorgerecht te delen, omdat het anders te veel zou zijn. Heel goed advies! Hierdoor konden we ook nog samen van een toetje genieten. Goede wijn, fijne ambiance. Leuk dat je in de keuken kan kijken - dan zie je wat hier gebeurt en dat vind ik altijd leuk. Absolute aanrader.

Joaquim F, Proprietário van A Chamine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2015

Muito obrigado pela vossa avaliação espero recebê-los em breve obrigado

25 mei 2014 beoordeeld

Kom hier al jaren en de gastvrijheid is enorm. Eten is heerlijk en dus alle reden om eens te gaan eten. Al jaren dezelfde staf.

27 maart 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 personen gegeten, alles klopte, geweldige bediening de kelner had 20 jaar bij Princess Cruises gevaren/gewerkt en dat was te merken.
Echte Portugese keuken zowel vis als vlees alles klopte, we komen zeker terug.
Nog heel erg bedankt voor de gezellige avond.

11 juli 2013 beoordeeld

Ons eerste bezoek aan A Chemine was geweldig, een echt Portugees restaurant dat al jaren in de Michelin gids staat. Alles is goed van smaak en de borden zijn prachtig opgemaakt. De smaken zijn voortreffelijk en de prijs voor Nederlandse begrippen is goed. Wel 1 van de duurdere restaurants.
De obers mogen iets vriendelijker zijn maar veder de moeite waard om een keer goed uit eten te gaan.
De huislijk is heerlijk.

• Sfeer
16 maart 2013 beoordeeld

Zijn heel goed ontvangen en het is er heel netjes. Volgens Portugese normen een echt restaurant. Was ons door een Portugese dame die in de buurt woont aanbevolen als zeer goed.
Het was ook lekker en een goede prijs/kwaliteit verhouding maar een vergelijking met onze Belgische keuken is niet mogelijk. Het is ondanks de vermelding in de michelingids, naar onze normen te vergelijken met een belgische brasserie. Een aanrader als je opzoek bent naar een zaak die heel proper is. Een omweg of een heel verre verplaatsing zou ik er niet voor doen. Als je terplaatse bent is het aan te bevelen en de huiswijn aan 8€50 per fles is zeer goed.

• Sfeer

Reizigers die A Chamine bekeken, bekeken ook

Castro Marim, Faro District

In A Chamine geweest? Deel je ervaringen!