“Een heerlijk plek om te vertoeven!!”
Beoordeling van Hillwatering Country House

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Hillwatering Country House
Beoordeeld als nr. 2 van 23 B&B's / pensions in Sabie
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven met dochter en schoonzoon 3 nachten bij Riana en Ane. Prachtige kamer en badkamer waar het aan niets ontbrak. Heerlijk ontbijt en superleuke mensen. Service is top en Ane geeft je graag advies over uitstapjes in de omgeving Een absolute aanrader.!!

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Ane K, Owner van Hillwatering Country House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2017

Ane K, Owner at Hillwatering Country House, responded to this review
Thank you very much for the great review.

kind regards

Riana and Ane

23 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In ons rondje (oostelijk gedeelte) Zuid-Afrika was de Hillwatering Country House de perfecte B&B tussenstop. Wij verbleven hier één nacht en werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar, die ook Nederlands bleek te zijn. Ruime kamer met comfortabele bedden. Slaapkamer en badkamer zijn fris en schoon. Auto staat veilig achter beveiligd hek. WiFi is goed, enkel ontbreekt een televisie op de kamer (wel in gedeelde ruimte). Voor ons op doorreis maakt het niets uit, maar kan me voorstellen dat als je langer verblijft dat een televisie op de kamer voor meer ontspanning kan zorgen.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner

Ane K, Owner at Hillwatering Country House, responded to this review
Thank you very much for the great review.

kind regards

Riana and Ane

18 augustus 2016 beoordeeld

Een B&B van geweldig lieve Nederlandse mensen.
De kamer die we hadden was enorm met groot balkon/ terras en een super mooi uitzicht over de tuin en de bergen!
We verbleven helaas maar 2 nachten, zoals bij bijna alle B&B's die we bezocht hebben deze reis, uiteraard veel te kort.
We hadden 1 hele dag en zijn toen naar het Krugerpark geweest. We zagen die dag zoveel moois waardoor we niet goed op de tijd letten waardoor we erg laat (donker) weer bij de B&B aankwamen.
Toen we aankwamen kwam Ane al naar buiten gelopen omdat hij op ons gewacht had voor de zekerheid. Nou waar hoor je dat nog!
Daarna hebben we onder het genot van een drankje heerlijk met elkaar gekletst over die dag en hun mooie reizen die zij al hebben gemaakt!
Kortom, super lieve mensen met een geweldige B&B op een heerliijke plek!!
AANRADER!!!

Note: Wij waren hier in oktober 2013

Kamertip: Wij hadden de superior queen kamer, wat een hele grote kamer met groot balkon/ dakterras is en uiter ...
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Ane K, Owner van Hillwatering Country House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2016

Hartelijk dank voor de goede review

Riana en Ane

19 oktober 2015 beoordeeld

Fijne vakantie gehad in Hillwatering Country House in Sabie. Mooie grote kamers, lekker ontbijt, geweldig uitzicht van de veranda. De eigenaren Ane en Riana weten heel veel van Afrika en dat willen ze graag met je delen

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met vrienden
Ane K, Owner van Hillwatering Country House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2015

Het was heel gezellig.
Wij hebben ook genoten
Bedankt voor de goede review

groetjes Riana en Ane

6 september 2015 beoordeeld

Heel nette B&B. We hadden een mooie kamer, met een heerlijk terras. Goede bedden en dito badkamer. Het ontbijt werd met veel aandacht bereid en smaakte dan ook prima. Er was genoeg keus, alle soorten eitjes. Iets meer bacon, niet gezond weet ik, zou niet gek zijn. Fruit en yoghurt, cerials, alles aanwezig.
Sabie is een geweldige plek aan de Panorama-Route.
Wat ons het meeste gewaardeerd hebben in onze eerste B&B ooit, aan het begin van onze reis door Zuid-Afrika, is dat de eigenaar ons eerst een lesje Zuid-Afrika gaf, en dat hij ons enkele geweldige tips heeft gegeven. Zo is de Boskombuis die Ane ons aanraadde absoluut een topper als je de Panorame-Route wil rijden. Wat een locatie, en hoe authentiek. Deze authenticiteit vind je terug in restaurant Wild Fig Tree, in het dorp, geweldige gerechten, echt Afrika proeven vonden we.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de begane grond. Prima terras.
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner

Bedankt voor de goede review.
Groetjes Riana en Ane

2 augustus 2015 beoordeeld

Schone ruime kamers en sanitair, wifi aanwezig, heerlijk ontbijt.
De eigenaren, Ane en Riana, weten heel veel van deze omgeving, geven tips voor bezienswaardigheden en zijn op alle mogelijke manieren behulpzaam.
Dit B&B is zeker een aanrader

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner

Dank

15 juni 2015 beoordeeld

Een hele fijn verblijf in Sabie in het B&B Hillwatering Country House, van alle gemakken voorzien, Heerlijk uitgebreid ontbijt, kamers voorzien van bad, douche, wastafel en toilet, WIFI aanwezig, Eigen parkeergelegenheid. Kamers hebben een eigen terras met fraai uitzicht over de tuin en de omgeving. De eigenaren (Ane & Riana) zijn zeer behulpzaam met het geven van adviezen wat de mogelijkheden in Sabie en omgeving zijn, waaronder de Panoramaroute, verder is Hillwatering Country House een perfecte uitvalsbasis (50 km) om het Krugerpark te bezoeken.

Kamertip: De vier kamers zijn 2 persoons waarvan er 1 uit te breiden is naar een 3 persoons kamer, de kamers h ...
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sabie in overweging
op 2 km afstand
Dublin Guest Lodge
nr. 5 van 23 in Sabie
47 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hillwatering Country House geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hillwatering Country House

Adres: 50 Marula Street | Mount Anderson, Sabie 1260, Zuid-Afrika
Telefoonnummer:
Locatie: Zuid-Afrika > Mpumalanga > Sabie
Voorzieningen:
Gratis parkeren Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 23 B&B's / pensions in Sabie
Prijsklasse: € 76 - € 87 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hillwatering Country House 4*
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Hillwatering Country House met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?