2 augustus 2015 beoordeeld

Schone ruime kamers en sanitair, wifi aanwezig, heerlijk ontbijt.
De eigenaren, Ane en Riana, weten heel veel van deze omgeving, geven tips voor bezienswaardigheden en zijn op alle mogelijke manieren behulpzaam.
Dit B&B is zeker een aanrader

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Ane K, Owner van Hillwatering Country House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2015

Dank

15 juni 2015 beoordeeld

Een hele fijn verblijf in Sabie in het B&B Hillwatering Country House, van alle gemakken voorzien, Heerlijk uitgebreid ontbijt, kamers voorzien van bad, douche, wastafel en toilet, WIFI aanwezig, Eigen parkeergelegenheid. Kamers hebben een eigen terras met fraai uitzicht over de tuin en de omgeving. De eigenaren (Ane & Riana) zijn zeer behulpzaam met het geven van adviezen wat de mogelijkheden in Sabie en omgeving zijn, waaronder de Panoramaroute, verder is Hillwatering Country House een perfecte uitvalsbasis (50 km) om het Krugerpark te bezoeken.

Kamertip: De vier kamers zijn 2 persoons waarvan er 1 uit te breiden is naar een 3 persoons kamer, de kamers hebben een bad en een douche en hebben een terras met eigen zitje en kijken uit op de tuin en de schitterende omgeving van Sabie.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met familie
7 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb het erg naar mijn zin gehad in het hillwatering country house. Met ontzettend aardige eigenaren Riana en Ane! We hebben ontzettend veel informatie gekregen over het Kruger park en de mooie plekken in en rond Sabie. Ook het restaurant the wild fig is zeer aan te raden om een keer te gaan eten!

Verbleef: juni 2015
9 maart 2014 beoordeeld

Wij verbleven hier 1 nacht en hadden een mooie ruime kamer met een zitje op de veranda en uitzicht op de mooi verzorgde tuin.Het ontbijt was goed,de eigenaren zijn heel gastvrij en geven tips en advies.Je hebt wel een auto nodig om naar Sabie te gaan.

Kamertip: Alle kamers zijn goed
  • Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
5 maart 2014 beoordeeld

Wij hebben hier 1 nacht geslapen en dat is erg goed bevallen. Tijdens onze 25 dagen durende vakantie was dit absoluut 1 van de beste lodges.
De kamer was groot, schoon en had een prachtig uitzicht. Het ontbijt was prima met alles erop en eraan.

Wat het verschil maakte was de persoonlijke aandacht van de eigenaar. Hij heeft ons veel tips en advies gegeven over de route die wij wilden volgen door Zuid Afrika en dit is achteraf gezien erg waardevol gebleken.

Wij komen zeker nog een keer terug!

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner