“Nette B&B aan de Panorama-route”
Beoordeling van Hillwatering Country House

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Hillwatering Country House
Beoordeeld als nr. 2 van 23 B&B's / pensions in Sabie
6 september 2015 beoordeeld

Heel nette B&B. We hadden een mooie kamer, met een heerlijk terras. Goede bedden en dito badkamer. Het ontbijt werd met veel aandacht bereid en smaakte dan ook prima. Er was genoeg keus, alle soorten eitjes. Iets meer bacon, niet gezond weet ik, zou niet gek zijn. Fruit en yoghurt, cerials, alles aanwezig.
Sabie is een geweldige plek aan de Panorama-Route.
Wat ons het meeste gewaardeerd hebben in onze eerste B&B ooit, aan het begin van onze reis door Zuid-Afrika, is dat de eigenaar ons eerst een lesje Zuid-Afrika gaf, en dat hij ons enkele geweldige tips heeft gegeven. Zo is de Boskombuis die Ane ons aanraadde absoluut een topper als je de Panorame-Route wil rijden. Wat een locatie, en hoe authentiek. Deze authenticiteit vind je terug in restaurant Wild Fig Tree, in het dorp, geweldige gerechten, echt Afrika proeven vonden we.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de begane grond. Prima terras.
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Ane K, Owner van Hillwatering Country House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2015

Bedankt voor de goede review.
Groetjes Riana en Ane

2 augustus 2015 beoordeeld

Schone ruime kamers en sanitair, wifi aanwezig, heerlijk ontbijt.
De eigenaren, Ane en Riana, weten heel veel van deze omgeving, geven tips voor bezienswaardigheden en zijn op alle mogelijke manieren behulpzaam.
Dit B&B is zeker een aanrader

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner

Dank

15 juni 2015 beoordeeld

Een hele fijn verblijf in Sabie in het B&B Hillwatering Country House, van alle gemakken voorzien, Heerlijk uitgebreid ontbijt, kamers voorzien van bad, douche, wastafel en toilet, WIFI aanwezig, Eigen parkeergelegenheid. Kamers hebben een eigen terras met fraai uitzicht over de tuin en de omgeving. De eigenaren (Ane & Riana) zijn zeer behulpzaam met het geven van adviezen wat de mogelijkheden in Sabie en omgeving zijn, waaronder de Panoramaroute, verder is Hillwatering Country House een perfecte uitvalsbasis (50 km) om het Krugerpark te bezoeken.

Kamertip: De vier kamers zijn 2 persoons waarvan er 1 uit te breiden is naar een 3 persoons kamer, de kamers h ...
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met familie
7 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb het erg naar mijn zin gehad in het hillwatering country house. Met ontzettend aardige eigenaren Riana en Ane! We hebben ontzettend veel informatie gekregen over het Kruger park en de mooie plekken in en rond Sabie. Ook het restaurant the wild fig is zeer aan te raden om een keer te gaan eten!

Verbleef: Juni, 2015
9 maart 2014 beoordeeld

Wij verbleven hier 1 nacht en hadden een mooie ruime kamer met een zitje op de veranda en uitzicht op de mooi verzorgde tuin.Het ontbijt was goed,de eigenaren zijn heel gastvrij en geven tips en advies.Je hebt wel een auto nodig om naar Sabie te gaan.

Kamertip: Alle kamers zijn goed
  • Verbleef: Februari, 2014, reisde met een partner
5 maart 2014 beoordeeld

Wij hebben hier 1 nacht geslapen en dat is erg goed bevallen. Tijdens onze 25 dagen durende vakantie was dit absoluut 1 van de beste lodges.
De kamer was groot, schoon en had een prachtig uitzicht. Het ontbijt was prima met alles erop en eraan.

Wat het verschil maakte was de persoonlijke aandacht van de eigenaar. Hij heeft ons veel tips en advies gegeven over de route die wij wilden volgen door Zuid Afrika en dit is achteraf gezien erg waardevol gebleken.

Wij komen zeker nog een keer terug!

• Verbleef: Februari, 2014, reisde met een partner
22 januari 2014 beoordeeld

Wij verbleven 1 nacht als tussenstop. Het was perfect. Zeer vriendelijke eigenaren, behulpzaam. Alles was schoon en een prachtig uitzicht op de bergen vanuit de veranda. Ontbijt was heerlijk met alles erop en eraan. Aanrader.

Verbleef: Januari, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sabie in overweging
op 2 km afstand
Sabi Star Chalets
nr. 2 van 16 in Sabie
128 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hillwatering Country House geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hillwatering Country House

Adres: 50 Marula Street | Mount Anderson, Sabie 1260, Zuid-Afrika
Telefoonnummer:
Locatie: Zuid-Afrika > Mpumalanga > Sabie
Voorzieningen:
Gratis parkeren Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 23 B&B's / pensions in Sabie
Prijsklasse: € 75 - € 86 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hillwatering Country House 4*
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hillwatering Country House met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?