andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

968jms
Wavre, België
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“Huisdier- en kindvriendelijke ruime woning in een rustig landschap.”
Beoordeeld op 27 december 2017 voor een verblijf in December, 2017

Gelegen in zeer rustige straat met zicht op dorpskern. Comfortabele living, keuken en salon, 1 tv in salon, 1 boven en één in de speelhoek. Proper linnen en beddengoed voorzien. Aanrader om de kuis te laten doen voor een meerprijs, wegens te groot. Bedden 140 cm X 200 cm was voor ons een minpunt. Winkels en supermarkten op 3 km.
Villa is verdeeld over 2 woningen waarvan niet gesproken wordt in de beschrijving. Er was absoluut geen geluidshinder maar het groot terras zou een minpunt kunnen zijn in de zomer vermits het gemeenschappelijk is. Het is de grootvader die in de woning ernaast woont dus heel kalm.
De eigenares werd op de hoogte gebracht van mijn opmerkingen (zoals vraag naar keukenhanddoeken, meer glazen, onderhoud in de keukenkasten, afstoffen van decoraties en houten balken, trap, enz. Dit gaat dan vooral over de poetsvrouw die haar werk niet goed doet. Ze zou hier zeker aan werken. Ze zei ook dat ze steeds bereikbaar was als er iets mankeerde. Zo vroegen we voor een kerstboom en ze heeft er een laten brengen.

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren