“Goede pizza’s voor een goede prijs!”
Beoordeling van Es Verge

Es Verge
Geclassificeerd als nr. 34 van 148 Restaurants in Sant Josep de Sa Talaia
Keukens: Pizzeria
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met 2 volwassenen en een kind van 3. 2 pizza’s en 1x Mexicaanse fajitas en 3 drankjes was totaal €39,50. Pizza’s zijn erg goed, we zijn hier al vaker geweest en de kwaliteit blijft goed. Voor het eerst iets anders geprobeerd (fajitas) en dat was ook erg lekker (zeker voor maar €12) de tafel naast ons had kebab en dat zag er ook goed uit. Ze zitten naast een drukke weg, daar heb je rond de lunch minder last van dan met avondeten.

Datum van bezoek: september 2019

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke bruchetta en een spinazie feta rol vooraf. Pizza was ook heerlijk! Goeie koffie, ook niet geheel onbelangrijk als je daarvan houdt. Leuk tentje, vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard

Datum van bezoek: september 2018
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zit aan vlak aan een drukke weg. Als je romantisch wilt tafelen moet je hier niet naar toe gaan. Ondanks de goede recensies over de pizza's, vond ik ze wat karig belegd. De tiramisu was erg lekker!
Snel geholpen, dat was fijn want we hadden haast.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via via zijn we in contact gekomen met dit restaurant. We wilden eenvoudig een pizza eten. Aan de buitenkant stelt het restaurant niets voor. Maar het eten was echt fantastisch. Zeker voor het geld. Naast pizza hebben ze ook Doner Kebab. Dat had ik genomen. Om van te smullen. Wij gaan zeker terug

Datum van bezoek: mei 2018
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week bij Es Verge pizza gegeten, wat een heerlijke pizza.
Wij hadden het tafeltje naast de keuken, dus je ziet de kok bezig met jouw pizza wat erg leuk is.
Na het eten kregen we nog een shotje limoncello, heerlijk!
Zeker de moeite waard, vriendelijk personeel en niet duur.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Es Verge bekeken, bekeken ook

Sant Antoni de Portmany, Ibiza

Cala Comte, Sant Josep de Sa Talaia

In Es Verge geweest? Deel je ervaringen!