“Vriendelijke bediening en daar blijft het bij.Voor de rest een tegenvaller.”
Beoordeling van Restaurante Sa Soca

Restaurante Sa Soca
Geclassificeerd als nr. 3 van 148 Restaurants in Sant Josep de Sa Talaia
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Net gaan eten bij Sa Soca.Ik begrijp de goede commentaren van hieronder niet.
Niets van het eten was vers.Allemaal opgewarmde kost.Groenten uitgedroogd tot en met.Toen we onze gerechten kregen zaten er wel 20 vliegen op onze gerechten.
Broodmand was zoutloos.Enkel de wijn was goed en de vriendelijke bediening.
Als hier nog commentaren komen zou ik wel willen dat deze correct vermeld worden.Zodat nieuwe klanten niet ontgoocheld buitengaan.
Dit is zeker niet de nr 1 van Ibiza !

Datum van bezoek: september 2019
AndresAsensio, Propietario van Restaurante Sa Soca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Madan/Sir:
I can´t understand so fierce criticism about our food because you rised from the table without tasting your meal and, as you request the rest of people, be honest with your review.
Due to weather conditions of last days, I am agree there are many flies and I understan you were awkward about them.
Sa Soca is a rural restaurant and you have been at the terrace. If you had told us you wanted move we have a dining room for our guests indoors.

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten voor een eerlijke prijs en niet zo’n gehypte toko waar je zakken worden gerold.
De bediening is echt supervriendelijk en doen er alles aan om het je naar je zin te maken.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant, lekker eten en super locatie. Weg van alle drukte, heerlijk genieten van de goede ambiance.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van een speciale ervaring. Wij werden binnengehaald alsof wij Sinterklaas waren. Echt iedereen is daar echt oprecht blij. Het menu, eendeborst, kabeljauw, rosé de huiswijn. En het klopte gewoon 100%. De eigenaar en zijn vrouw maakte er een feest van want...heel simpel...zij vinden het leuk om het mensen naar de zin te maken. Nog even ern likeurtje van het huis. Héérlijk.Daar worden zij blij van en wij ook. Aan het eind van de avond wilde wij graag een taxi naar Mimosas. En de taxi stond er hoor, echter het was de vrouw des huizes. Zij bracht ons terug. Nou beste mensen dan is 5 sterren nog te kort. Wat een top tent en de prijs gewoon normale prijzen. Menu rond de 20,- flesje rosé 15,-. Wij zijn fan en komen zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2019
14 juni 2019 beoordeeld

Sa Soca vind je niet tussen de toeristische restaurantjes maar is gelegen op een prachtige locatie. Je wordt hartelijk en enthousiast ontvangen door de gast- heer en vrouw die je de hele avond door tot op je wenken bedienen.

De kaart is goed, maar de specials zijn nog beter en worden met extra aandacht van de chef bereid. Absoluut een aanrader om hier iets uit te kiezen!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurante Sa Soca bekeken, bekeken ook

Sant Antoni de Portmany, Ibiza

Ibiza-stad, Ibiza

In Restaurante Sa Soca geweest? Deel je ervaringen!